המרכז הרפואי איכילוב יצא במכרז ליישום סלולרי עבור נשים בהיריון; ההיקף: מאות אלפי שקלים

האפליקציה הסלולרית נועדה ליצור קשר בשלב מוקדם ככל הניתן עם יולדות כך שהן תבחרנה בבית החולים לבצע בו את הלידה, ותספק פרטים רפואיים אודות התקדמות ההריון ותכנים רלוונטים נוספים ● תנאי הסף למכרז: ניסיון של ארבע שנים לפחות בפיתוח יישומים סלולריים, והתחייבות לאספקת השירות במשך כל השנה, כולל בשעת חירום

התחרות הקשה בין בתי החולים על נשים בהריון מגיעה גם לתחום הסלולר: בית החולים ליס ליולדות, הנמצא תחת המרכז הרפואי איכילוב, יצא בימים אלו במכרז ליישום סלולרי למכשירי טלפון חכמים, המיועד לספק תכנים ייעודיים המתאימים לנשים בהריון – כפי שפורסם לראשונה ב-TheNewCOM. היקפו הכספי של המכרז מוערך במאות אלפי שקלים.

היישום נועד ליצור קשר בשלב מוקדם ככל הניתן עם יולדות, כך שהן תבחרנה בבית החולים לבצע בו את הלידה. המכרז מגיע על רקע התחרות הקשה בין מחלקות היולדות של בתי החולים בישראל, זאת בשל התמורה הכספית הגבוהה שמקבלים בתי החולים מהמדינה עבור כל יולדת.

מטרת האפליקציה היא לספק לקהל היעד מידע אודות תקופת ההיריון. כך, למשל, היא תאפשר למשתמשים בה מידע אישי על ההתקדמות ההריון, לרבות האפשרות לבצע ניטור דופק עוברי באופן עצמאי על ידי הצמדת הסלולר לבטן, מדידת התכווציות ושרירים בהתאם לשבוע ההריון, ועוד. כן יספק היישום פרטים טכניים, כמו כיצד מגיעים הכי מהר לבית החולים בשעת לידה, ומידע רלוונטי דומה. המתמודדים במכרז יתבקשו להציע הצעות מקוריות לערך מוסף שביישום שלהם, כגון העלאת סרט מתוך הצילומים בבטן, בחירת שם לילד, קורסים וסדנאות אחרי לידה, ועוד.

פעילות זו היא חלק מתוכנית אסטרטגית עליה הכריז בית החולים לפני כשלוש שנים, שמטרתה יצירת מועדון חברים של בית החולים, אשר יקבלו סל של שירותים והטבות, כולל מועדון VIP, קדימות בטיפולים, ועוד. יצוין, כי בית היולדות ליס אינו הראשון שמחבר בין העולם הסלולרי ללקוחותיו. קופות החולים הגדולות כבר מיישמות את הרעיון, כאשר הראשונה בהן היא מכבי, המאפשרת לנשים בהריון לנהל את תיק ההריון שלהן על גבי מכשירי הטלפון החכם, עם שמירה קפדנית על כללי הפרטיות והסודיות הרפואית.

באשר למכרז עצמו, הציב בית החולים מספר תנאי סף. בין היתר, דורשים מצד בית היולדות כי החברות הניגשות למכרז יהיו בעלות ניסיון של ארבע שנים לפחות בתחום היישומים הסלולריים, כולל הצגת עבודות מוכחות, וקבלת ציון מינמלי 80 במבחנים מוקדמים שיבוצעו על ידי צוותים מקצועיים של בית החולים. החברה שתיבחר תתחייב לספק את השירותים לבית החולים במשך כל השנה, כולל בשעת חירום.

מהמרכז הרפואי איכילוב לא נמסרה תגובה.

אירועים קרובים