אילן אלתר, HP ישראל: "הענן מביא ערך מוסף רב למנמ"ר שיודע להתמודד עם מודל שכזה"

"המנמ"ר נדרש להבאת ערך עסקי לארגון, וכל בעלי התפקידים מצפים ממנו לקבל את הנדרש להגדלת היקף העסקים", אמר אלתר - מנהל אתר לקוח בחטיבת ה-Enterprise Services של HP ישראל, בכנס לשכת מנתחי מערכות המידע בישראל ● מצד שני, הסביר, "המנמ"ר נדרש להקטין את תקציבו, בד בבד עם הגידול בנפחי הנתונים ותחומי אחריות שהולכים ומתרחבים" ● הוא סיפר על פתרון ה-Virtual Private Cloud החדש של HP, ואמר שבאמצעותו "יכולת הגידול היא כמעט אינסופית ומיקום המידע ידוע"

"המנמ"ר של היום שרוי במגוון רחב של לחצים. מיחשוב הענן מביא ערך מוסף רב למנמ"ר שיודע להתמודד עם מודל שכזה", כך אמר אילן אלתר, מנהל אתר לקוח בחטיבת ה-Enterprise Services של HP ישראל.

אלתר אמר את הדברים במסלול Cloud and Clear שנערך במסגרת כנס לשכת מנתחי מערכות המידע בישראל. לכנס, שנערך אתמול (ב') בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות משתתפים והוא התקיים במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה.

לדברי אלתר, "המנמ"ר נדרש להבאת ערך עסקי לארגון, וכל בעלי התפקידים מצפים ממנו לקבל את הנדרש להגדלת היקף העסקים. מצד שני, הוא נדרש להקטין את תקציבו, בד בבד עם הגידול בנפחי הנתונים, הצורך לספק דו"חות זמן אמת, עבודה מול ספקים רבים, אחריות על סביבת הייצור, מערכות CRM ו-CTI, עמידה ביעדי פיתוח מאסיביים, שדרוגים, תקלות שבר, ביצוע תחזוקה מונעת, שדרוגי תוכנה, מערכות הפעלה ועוד".

ערכים מוספים רבים מתקבלים מעבודה בענן, אמר אלתר. "הראשון, הוא גמישות ויכולת גידול: תשלום לפי צורך, יכולת גידול וקיטון בהתאם לצורך וגמישות גבוהה. השני, הוא כניסה מהירה לשוק: הקטנת הזמן כניסה לפיילוט ובדיקות, הגדלת הזמינות ללקוח הקצה, יכולת לספק תמיד מוצרים ושירותים חדשים. השלישי, הוא יכולת גידול אין סופית בזמינות מיידית: זו לא מוגבלת על ידי כמות המחשבים בארגון, אין צורך להתארגנות לאירועי קצה, יש יכולת גידול בכוח המיחשוב בהתאם לצרכי הלקוח. הרביעי, הוא הקטנת עלויות ושיפור התקציב: לא נדרשות השקעות קפיטליות, העלות לתוספת שירותים היא זולה, עקב גודל האתר ואין עלויות תחזוקה וניהול".

ל-HP, אמר אלתר, "יש שיטת עננים חדשנית בשם Virtual Private Cloud. זהו ענן שנמצא בבעלות הספק, מנוהל על ידי הארגון וספק השירות וממוקם מחוץ לאתר הלקוח". התשלום, הסביר, "מתבצע עם קבלת השירות ובהתאם לשירות שהתקבל. כך, יכולת הגידול היא כמעט אינסופית ומיקום המידע ידוע".

"המודל בן הכלאיים לענן הוא היום החלופה המעשית לכל ארגון", סיכם אלתר. "אנו מציעים פתרון ענן מובנה, פשוט וכלל עולמי, שמאפשר הגירה מהירה ופשוטה לכל ארגון. יש לנו סל שמכיל את כל סוגי העננים, פרטי, ציבורי או מנוהל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים