צפו: פרסומות חדשות ל-iPhone מציגות מגוון יכולות ויישומים

בשני הסרטונים החדשים, שמתכתבים עם סרטונים דומים שהשיקה אפל עבור ה-iPad בחודש שעבר, ממשיכה אפל להשתמש במשמעויות כפולות ומשולשות של מילים באנגלית ● כרגיל, מציגות הפרסומות את הסמארטפון הפופולרי מוחזק בשתי ידיים, שאצבעותיהן מקליקות, נוגעות או "נוסעות" על גבי המסך ועוברות בין משחקים, יישומים וסרטונים

"מבריק" (Brilliant) ו-"לגלות" (Discover) הן שתי המילים שבחרה אפל (Apple) להובלת הפרסומות החדשות שהשיקה אמש (ב'), המציגות תכונות ויישומים ב-iPhone שלה. הסרטונים, שעלו כמובן גם בערוץ של אפל ביו-טיוב (YouTube), מציגים את הסמארטפון הפופולרי שלה מוחזק בשתי ידיים, שאצבעותיהן מקליקות, נוגעות או "נוסעות" על גבי המסך ועוברות בין משחקים, יישומים וסרטונים.

סרטון ה-"מבריק", מציג כיצד יכולים להשתמש בסמארטפון של אפל כדי לשלם עבור כוס קפה ברשת סטארבקס (Starbucks) באמצעות יישום Passbook, להשתמש במחשבון המתמטי המדעי MyScript ולשלוט בעוצמת המנורה בעזרת יישום Hue Lighting.

ה-"לגלות" מתרכז ביישום המפות של אפל, וגם מציג תכונות כמו אפליקציה לכיוון גיטרה, איתור מסעדות, זיהוי שמות שירים שמושמעים ברקע ואיתור מיקום בעזרת יישומים נוספים.

בשני הסרטונים החדשים, שמתכתבים עם סרטונים דומים שהשיקה אפל עבור ה-iPad בחודש שעבר, ממשיכה אפל להשתמש במשמעויות כפולות ומשולשות של מילים באנגלית. כך, למשל, המילה "רוק" משמשת כדי להציג יישום נגינה בגיטרה, הסבר אנציקלופדי על סלע (באנגלית: Rock) שעשוי מהיסוד הכימי טלור, יישום לרכישת כסא נדנדה (באנגלית: Rocking Chair) ומפה תלת-ממדית של כלא אלקטרז המפורסם בן פרנסיסקו, המכונה "The Rock".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים