מיקרוסופט תציע את חבילת BizTalk 2013 ברישיון לפי ליבה

מודל זה יוצע בגרסה החדשה של שרת BizTalk להטמעת תהליכים עסקיים בארגונים, שתופיע בחודש אפריל ● זאת, בניגוד לגרסאות הקודמות, בהן הוצע רישיון זה לפי מעבד

מיקרוסופט (Microsoft) תציע את שרת BizTalk 2013 להטמעת תהליכים עסקיים בארגונים במודל רישוי לפי ליבה, במקום לפי מעבד, כפי שהיה בגרסאות הקודמות. הגרסה החדשה נמצאת במבחני בטה מאז נובמבר 2012 והיא תיכלל במחירון של מיקרוסופט החל מאפריל, כך על פי ריץ' גיבונס, מנהל תוכנה ב-Bechtle, ספקית ערך מוסף מאירופה.

לפי המודל החדש, לקוחות שיישמו את הגרסה החדשה של BizTalk במחשבים שהמעבדים שלהם מצוידים ביותר מארבע ליבות עשויים לשלם יותר מכפי ששילמו עד כה. עם זאת, מבחינתם של לקוחות החתומים על הסכמי הרישוי Software Assurance לא ישתנה דבר, שכן הם נהנים מזכויות רציפות לתמחור לפי מעבד, כך על פי חברת הייעוץ Multishoring.info מפולין.

שרת BizTalk 2013 תומך במערכות ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) ובחלונות סרבר 2012 (Windows Server 2012). הוא מציע שילוב הדוק יותר בין יישומי BizTalk מקומיים לבין Windows Azure Service Bus ותומך ביותר הסמכות ותקנים מקובלים בענף. נכון ל-2011 השתמשו יותר מ-10,000 לקוחות בשרת BizTalk כדי להטמיע תהליכים עסקיים של מיקרוסופט ושל חברות נוספות, בהן יבמ (IBM), אורקל (Oracle) וסיבל (Siebel).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים