מג'יק השיקה גרסה חדשה ל-uniPaaS

הגרסה החדשה כוללת בין היתר יכולות דוט.נט משופרות, שאמורות לאפשר פיתוח יישומי אינטרנט עשירים (RIA) ● יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל: "הגרסה החדשה של uniPaaS הופכת את מימוש יישומי RIA, מובייל ו-SaaS לעניין קל ופשוט - ממש כמו מימוש יישומי שולחן עבודה סטנדרטיים"

מג'יק תעשיות תוכנה השיקה היום (ב') את הגרסה החדשה של פלטפורמת היישומים שלה, uniPaaS. הגירסה החדשה אמורה לאפשר יכולות דוט.נט ליישומי אינטרנט עשירים (RIA), וכן פיתוח והטמעת יישומי מובייל.

uniPaaS הנה פלטפורמת יישומים המאפשרת לארגונים גדולים ובתי תוכנה לצמצם את הסיכונים בפיתוח הפרויקט ובמהלך הטמעתו, וכן את ההוצאות הנלוות הכרוכות בו. כמו כן, uniPaaS מאפשרת לארגונים להטמיע יישומים בעלי קוד זהה במספר סביבות ריצה שונות, כשהם חופשיים מהצורך לבצע התאמות לסביבה הנבחרת. סביבות הריצה הקיימות ב-uniPaaS הן SaaS, מובייל, RIA ו-Client Server.

עם המעבר לדוט.נט, יוכלו בתי תוכנה וארגונים גדולים לפתח יישומי אינטרנט עשירים תוך ניצול הרכיבים והפונקציונאליות של סביבת הדוט.נט, וזאת מבלי לכתוב קוד מורכב. שימוש במנוע ה-metadata המובנה של uniPaaS, אמור לאפשר כתיבת יישומי אינטרנט מבוססי לקוח דוט.נט, תוך כדי הפחתה משמעותית של הסיכונים בפרויקט.

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל: "הגרסה החדשה של uniPaaS הופכת את מימוש יישומי RIA, המובייל וה-SaaS לעניין קל ופשוט ממש כמו מימוש יישומי שולחן עבודה סטנדרטיים. הוספת יכולות הדוט.נט והיכולות החדשות בהפעלת יישומי מובייל, יאפשרו לארגונים לשפר את זמינות המידע לעובדים שלהם – גם כשאלו נמצאים מחוץ למשרד. בנוסף, הגישה באמצעות הסלולר תאפשר לנותני שרות  ועובדים הנמצאים בדרכים באופן קבוע מתוקף עבודתם, להשתמש באפליקציות העסקיות שלהם ממש כפי שהיו עושים לו היו במשרדי החברה. אני בטוח שהיישומים החדשים בגרסה שאנו משיקים יאפשרו לחברות ולארגונים רבים לייעל את עבודתם ולשפר מהותית את רמת השרות ללקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים