דיווח: התמיכה במערכת ההפעלה חלונות פון 8 תסתיים כבר ב-2014

מסמך תמיכה פנימי של מיקרוסופט מציין, כי מערכת ההפעלה הגיעה כבר לשלב בו מתחילים את הספירה לאחור לקראת תום התמיכה בה ● ניתן להסיק ממחזור החיים הקצר של חלונות פון 8 שהחברה התייאשה מלהשיג נתח משמעותי מהשוק של הטלפונים החכמים, או שהיא ממהרת להשיק את הגרסה הבאה, תוך אימוץ מחזורי ההשקה של אפל, שנוהגת להשיק גרסה מדי שנה

התמיכה במערכת ההפעלה חלונות פון 8 (Windows Phone 8) תסתיים בעוד 16 חודשים בלבד – ביולי 2014, כך על פי ידיעה שהופיעה באתר האיטלקי Plaffo. הידיעה נסמכת על מסמך תמיכה פנימי של מיקרוסופט (Microsoft) בו צוין, כי מערכת ההפעלה הגיעה כבר לשלב המוגדר בחברה כ-lifecycle start date – השלב בו מתחילים את הספירה לאחור לקראת תום התמיכה בה.

אלה שאינם נמנים על חובביה של ענקית התוכנה עשויים להסיק ממחזור החיים הקצר של חלונות פון 8 שבמיקרוסופט התייאשו מהניסיונות הכושלים להשיג נתח משמעותי מהשוק של הטלפונים החכמים, ומתכוונים לנטוש את הזירה. אחרים עשויים דווקא לנחש שבמיקרוסופט ממהרים להשיק את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה – שתכונה, אולי, 8.5 או 9 – תוך אימוץ של מחזורי ההשקה של אפל (Apple), שנוהגת להשיק גרסה חדשה מדי שנה. בעתיד הקרוב נדע, מן הסתם, איזה תרחיש התממש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים