עיני העולם נשואות לפייסבוק: האם הרשת החברתית תשיק הערב סמארטפון?

"בואו לראות את הבית החדש שלנו באנדרואיד" היתה הכותרת בה השתמשה מפעילת הרשת החברתית הגדולה בעולם, לתיאור אירוע ההשקה שתערוך הערב (לפי שעון ישראל) ● יש מי שעדיין מחזיקים בדעה שמדובר בחומרה ממותגת של פייסבוק, ואולם אחרים מאמינים שהחברה תשיק גרסת אנדרואיד ייעודית

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

לאחר שנים של חרושת שמועות עשירה על כוונתה של פייסבוק (Facebook) להשיק סמארטפון ראשון משלה, ייתכן שמשהו כזה אכן יתרחש הערב (ה'), באירוע שתקיים מפעילת הרשת החברתית הגדולה בעולם.

למרות שמייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, שב והכחיש שהחברה עובדת על טלפון ממותג, גחלת הניחושים הוצתה מחדש כשהזמינה פייסבוק עיתונאים לאירוע שייערך הערב (לפי שעון ישראל) תחת הכותרת: "בואו לראות את הבית החדש שלנו באנדרואיד (Android)".

יש מי שעדיין מחזיקים בדעה שמדובר בחומרה ממותגת של פייסבוק, ואולם אחרים מאמינים שהחברה תשיק גרסת אנדרואיד ייעודית, שתהיה מותאמת ליישומים הקיימים של פייסבוק. ייתכן גם, לפי השמועות, שמערכת ההפעלה החדשה תושק לראשונה על מכשיר של HTC. ההשערה האחרונה תואמת את דרכה של פייסבוק לתעדף פיתוחים סלולריים, במקביל ללחצים המופעלים על החברה לבנות ולחזק את במהירות את נוכחותה הסלולרית.

האם פייסבוק תצליח להוציא שפן מהכובע? נמתין לערב ונראה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים