דיווחים: סמסונג לא תייצר שבבים לדור הבא של מכשירי iPhone

לשלול מסמסונג גישה לשבבים של הדור הבא של מכשירי iPhone ומחשבי iPad, ולפיכך "היא לא תכלול את המתחרה הקוריאנית בפרויקט הפיתוח של מעבדי A7" על פי ידיעה שהופיעה בעיתון הקוריאני Korea Times ● מעבדי A7 מיועדים להחליף את מעבדי A6 ו- A6X, אשר מיוצרים על ידי סמסונג ומותקנים כיום בליבם של מכשירי iPhone ומחשבי iPad

אשמה. אפל

אפל (Apple) מבקשת לשלול מסמסונג (Samsung) גישה לשבבים של הדור הבא של מכשירי iPhone ומחשבי iPad. לפיכך, "היא לא תכלול את המתחרה הקוריאנית בפרויקט הפיתוח של מעבדי A7", על פי ידיעה שהופיעה בעיתון הקוריאני Korea Times.

מעבדי A7 מיועדים להחליף את מעבדי A6 ו-A6X, שמיוצרים על ידי סמסונג ומותקנים כיום בליבם של מכשירי iPhone ומחשבי iPad.

"אפל חולקת מידע סודי לגבי שבבי A7 החדשים עם חברת TSMC (ר"תTaiwan Semiconductor Manufacturing Company). ב-TSMC כבר החלו להזמין ציוד ואספקה מחברות קבלן לקראת הייצור של מעבדי הדור הבא של אפל", נכתב בידיעה, שנסמכת על מקור באחת החברות שמשתפות פעולה עם סמסונג.

בחודש שעבר פורסמו ידיעות שעל פיהן החלה אפל לתכנן מוצרים על בסיס תהליך הייצור בטכנולוגיה של 20 ננו-מטר של TSMC. הייצור של מוצרים אלה מתוכנן ל-2014. לפי אותה ידיעה, שיתוף הפעולה בין אפל לסמסונג יסתיים עם תום הייצור של מעבדי A6.

האנליסט נתן ברוקווד מפירמת Insight 64 הסביר את המניעים של אפל לנטישת סמסונג: "אנשי Samsung semiconductor נחשפים לתוכניות המוצר של לקוחותיהם, ובכלל זה אפל, ואם הם מכירים את התוכניות, סביר להניח שגם אנשי Samsung Electronics מכירים אותן".

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים