דל מבטלת את סדרת המוצרים של התקני האחסון במתכונת עצמים

הסיבה: המכירות בתחום לא התפתחו בקצב מהיר מספיק, ולפיכך החליטו בחברה לבטל את סדרת המוצרים DX6000 לאחר 3 שנים בלבד ● דון לוויטל, דובר דל: "אנו משנים את המודל שלנו בתחום של האחסון במתכונת עצמים ועוברים ממודל של התקן חומרה למודל של תוכנה בלבד"

דל (Dell) מבטלת את סדרת המוצרים של התקני האחסון DX6000 במתכונת עצמים (Object storage), כשלוש שנים בלבד לאחר שהושקו לראשונה –  כך מדווח האתר הבריטי The Register. למרות שדל תמשיך להציע במתכונת OEM את תוכנת האחסון Caringo כהורדה דיגיטלית המיועדת להתקנה בשרתי דל, המהלך מעלה חששות באשר למעמדה העתידי של החברה כספקית בשוק התובעני של מרכזי הנתונים.

הטכנולוגיה של אחסון במתכונת עצמים בציוד חומרה רגיל (Commodity Hardware) פותחה על ידי חברות סטארט-אפ דוגמת Amplidata ,Caringo ו-Scality. גם החברות EMC, נט-אפ (NetApp), וכן HDS ו-HP, מציעות פתרונות דומים. המכירות בתחום זה לא התפתחו בקצב מהיר מספיק לטעמה של דל, ולפיכך החליטו בחברה לבטל את סדרת המוצרים DX6000 לאחר 37 חודשים בלבד.

דון לוויטל, דובר דל, מסר בתגובה למהלך, כי "אנו משנים את המודל שלנו בתחום של האחסון במתכונת עצמים ועוברים ממודל של התקן חומרה למודל של תוכנה בלבד. אנו חסידים גדולים של מודל התוכנה, וסבורים כי הוא מעניק ללקוחותינו גמישות מרבית. אנו מבקשים להדגיש שאנו מחויבים להוסיף ולתמוך הן בלקוחות הקיימים שלנו והן בלקוחות עתידיים בתחום של האחסון במתכונת עצמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים