IDC: שירותי ניתוח עסקי צופה פני עתיד יגיעו ל-70 מיליארד דולרים עד 2016

התחום צפוי לגדול בחמש השנים הקרובות, עם זינוק בהוצאות לשירותים הקשורים אליו ועלייה שנתית ממוצעת של 14% באספקת שירותים לתחום - כך עולה מנתונים של חברת המחקר ● על פי IDC, קיימות שתי סיבות שיאפשרו את הגידול במיקור-החוץ בתחום: העדר כוח אדם המוכשר לתחום בתוך הארגונים והקצב המהיר של יציאת הטכנולוגיות ● לדברי החוקרים, "ספקי השירותים לתחום יסייעו ללקוחות הארגוניים למנף את הידע שכבר קיים בארגון ולדלות ממנו תובנות חשובות על הביצועים העסקיים שלהם"

תחום הניתוח העסקי צופה פני העתיד (Business Analytics) צפוי לצמוח בשנים הקרובות והיקף ההוצאות העולמי לשירותים בתחום זה עתיד לעמוד ב-2016 על 70.8 מיליארד דולרים – כך עולה ממחקר חדש של IDC. אספקת שירותים לתחום תצמח בחמש השנים הקרובות, על פי חברת המחקר, בשיעור שנתי ממוצע של 14.3%.

חוקרי IDC העלו שני גורמים שיאפשרו את הגידול בתחום מיקור-החוץ של שירותי ניתוח עסקי צופה פני עתיד. אחד מהם הוא העדר כוח אדם המוכשר לתחום בתוך הארגונים, דוגמת מתמטיקאים, אנליסטים עסקיים, בוני מודלים של נתונים, סטטיסטיקאים ומדעני נתונים. גורם נוסף הוא הקצב המהיר של יציאת הטכנולוגיות החדשות, לרבות מיכון סביב הניתוחים והקישור שלהם לעולמות המיחשוב החברתי והנייד. אלה יקשו על המשתמשים בארגונים לבנות צוותים שינתחו את המידע הרב, כמו גם לקבל מידע מנותח הדרוש להם. "ספקי ניתוח עסקי חיצוניים הם שיספקו לארגונים את המפתח להצלחה, כי הם יוכלו לנהל את התחום באופן מקצועי עבור הלקוחות שלהם, עם מספר גדל והולך של סיפורי לקוח מוצלחים", כותבים החוקרים.

מוקאש דיאלני, מנהל מחקר לתחום BPO ב-IDC, אמר ש-"העדר כישרונות פנים ארגוניים לתחום הניתוח העסקי צופה פני העתיד וחוסר יכולת לבנות צוותים פנימיים יכפו על עסקים להסתמך על ספקי שירות בתחום, כדי למלא את הצרכים שלהם הקשורים אליו". הוא הוסיף ש-"ספקי השירותים לתחום יסייעו ללקוחות הארגוניים למנף את הידע שכבר קיים בארגון ולדלות ממנו תובנות חשובות על הביצועים העסקיים שלהם. אלה כוללים תובנות הייחודיות למגזר בו העסקים פועלים, תובנות על פונקציונליות של המשאבים ועל התשתיות, וידע אודות ביצועי הארגון במדדים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים