אקטיביו השיקה שירותי Big Data בענן בהשקעה של מיליון שקלים

השירותים החדשים מתבצעים באמצעות חיבור מרחוק של הארגונים לחוות שרתים ייעודית מבוססת IBM Netezza - פתרון ה-Big Data של יבמ ● הפתרון יאפשר לארגונים לקבל יכולות עיבוד נתונים, לקצר את משך עבודות עיבוד הנתונים בארגון ולהפיק תובנות עסקיות על בסיס ניתוח נתונים ● מחירם ההתחלתי של השירותים הוא 2,500 דולרים לטרה-בייט מידע לחודש והם מוצעים בליסינג

חברת אקטיביו, שותפה עסקית של יבמ (IBM), השיקה שירותים לצריכת Big Data ממיחשוב ענן בתצורת Big Data as a Service. היקף ההשקעה של החברה בשירותים הללו עמד על מיליון שקלים.

השירותים החדשים מתבצעים באמצעות חיבור מרחוק של הארגונים לחוות שרתים ייעודית מבוססת IBM Netezza – פתרון ה-Big Data של יבמ. הפתרון יאפשר לארגונים לקבל יכולות עיבוד נתונים, ועל פי החברה גם לקצר את משך עבודות עיבוד הנתונים בארגון ולהפיק תובנות עסקיות על בסיס ניתוח נתונים בקנה מידה רחב.

מחירם ההתחלתי של השירותים החדשים הוא 2,500 דולרים לטרה-בייט מידע לחודש והם מוצעים במודל ליסינג. מאקטיביו נמסר, כי הם כוללים את כל המרכיבים הנדרשים למימוש Big Data: חומרה, תוכנה, איחסון, ניהול בחוות שרתים בענן, תחזוקה של התשתית, גיבויים ו-SLA לזמינות גבוהה של המערכות. כך מתאפשר לארגונים להקים את התשתיות הדרושות לצריכת השירותים מבלי להזדקק לרכישה של חומרה או תוכנה ולהקמתן של תשתיות מיוחדות בתוך הארגון.

פתרון IBM Netezza מציע לארגונים מערכת בעלת יכולות איחסון, שליפה וניתוח נתונים, כמו גם הפקת תובנות במהירות מכמויות מידע גדולות ובשאילתות מורכבות. Netezza הינה מערכת מודולרית, שמשלבת בפלטפורמת חומרה אחת כלים של Data Warehouse, כלי ניתוח, אלגוריתמים מתקדמים ויכולות BI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים