מלם-תים החלה בהטמעת מערך איחסון מבוסס EMC במרכז הרפואי הדסה בהיקף 1.5 מיליון שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים בפברואר, הותקנו שתי מערכות איחסון Isilon מבית EMC, שהחליפו מערכות של נט-אפ, בשני אתרי המיחשוב של המרכז הרפואי, בנפח כולל של 600 טרה-בייט ● בחלקו השני, שמתקיים בימים אלה וצפוי להסתיים ברבעון השלישי של השנה, מוטמע פתרון הזמינות EMC VPLEX, שמאפשר יכולת עבודה רציפה של סביבות המיחשוב בבית החולים מול מערכות האיחסון הקיימות באתר

מלם-תים, בשיתוף EMC ישראל, החלה בהטמעת מערך איחסון מבוסס EMC במרכז הרפואי הדסה. הפרויקט החל ברבעון הרביעי של השנה החולפת וצפוי להסתיים ביולי השנה. היקפו עומד על 1.5 מיליון שקלים.

הפרויקט לאספקת מערכות איחסון וזמינות מידע חולק לשניים. בשלב הראשון, שהסתיים בפברואר, הותקנו שתי מערכות איחסון Isilon מבית EMC, שהחליפו מערכות של נט-אפ (NetApp), בשני אתרי המיחשוב של המרכז הרפואי, בנפח כולל של 600 טרה-בייט. המערכות מאפשרות ניהול פשוט ותמיכה בגידול של נפחים של יותר משני פטה-בייט לסביבות ה-PACS (דימות) במרכז הרפואי. סביבות אלה נותנות כיום מענה קריטי לאלפי מטופלים ודורשות זמינות גבוהה. במסגרת שלב זה בוצעה אינטגרציה מול מערכות ה-PACS של ג'נרל אלקטריק (General Electric).

בחלקו השני של הפרויקט, שמתקיים בימים אלה וצפוי להסתיים ברבעון השלישי של השנה, מוטמע פתרון זמינות מסוג EMC VPLEX, שמאפשר יכולת עבודה רציפה של סביבות המיחשוב בבית החולים מול מערכות האיחסון הקיימות באתר. טכנולוגית ה-VPLEX מאפשרת קריאה וכתיבה של נתונים בו זמנית מול כמה מערכי איחסון ובמקרה של כשל מערכתי, היא מאפשרת המשך עבודה רציפה מול המערכת התקינה.

לדברי ברק שרפלר, מנהל התשתיות וטכנולוגיה של המרכז הרפואי הדסה, "מערכות ה-Isilon מספקות לבית החולים מענה לגידול המסיבי בנפחי האיחסון תוך הקטנת תקורות הניהול והתחזוקה. פתרון ה-VPLEX יספק זמינות של שירותים קריטיים ויכולת התאוששות מאסונות פיזיים או לוגיים בסביבות המיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים