הרשות האמריקנית לסחר בינלאומי: אפל לא הפירה זכויות בפטנט של גוגל

אפל הואשמה בתחילה שהפירה את זכויותיה של גוגל בשישה פטנטים במכשירי iPhone ● הטענות לגבי חמישה פטנטים נדחו בעבר, ועתה דחתה הרשות את הטענות גם לגבי הפטנט השישי ● אם אפל הייתה נמצאת אשמה, ניתן היה להוציא צו שיאסור על ייבוא של מכשירי iPhone לארצות הברית

אפל (Apple) זכתה אתמול (ב') להישג משפטי, כאשר הרשות לסחר בינלאומי (ITC) של ארצות הברית קבעה שהיא לא הפירה זכויות של גוגל (Google) בפטנט במכשירי iPhone. אם הייתה נמצאת אשמה, ניתן היה להוציא צו שיאסור על ייבוא של מכשירי iPhone לארצות הברית.

בתחילה הואשמה אפל בהפרת זכויות בשישה פטנטים של גוגל, ובכלל זה פטנטים לצמצום רעשים וצגי מגע. מקורם של הפטנטים ברכישה של מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) על ידי גוגל ב-2012, בסכום של 12.5 מיליארד דולרים. ב-2010 תבעה הנרכשת את אפל על הפרת זכויות בשישה הפטנטים. ביחס לשני פטנטים נדחו הטענות על הסף וביחס לשלושה פטנטים נוספים נקבע באוגוסט האחרון שאפל לא הפירה זכויות. כעת נקבע, כי אפל לא הפירה זכויות גם בפטנט השישי.

גוגל, מבחינתה, רשאית לערער על ההחלטה של הרשות. בהודעה מטעמה נמסר, כי "אנחנו מאוכזבים מההחלטה ובוחנים את האפשרויות העומדות לרשותנו". דוברת אפל סירבה להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים