דיווחים: מיקרוסופט תמזג את כל שירותי ה-Live
על פי הערכות שונות, ישולבו Office Live ו-Windows Live יחד עם שירותי החיפוש של החברה, תחת שם אחד, כשברשת חוזר ועולה השם "Komu" - מילה יפנית שאחד מפירושיה הוא "ענן" ● הרציונל, על פי מיקרוסופט, הוא שכל השירותים יהיו זמינים תחת חשבון יחיד ובכניסה אחת למערכת יחידה
מיקרוסופט הודיעה, כי החליטה לאחד את כל שירותי ה-Live שלה לכדי שירות אחד. מפוסט שנכתב בסוף השבוע בבלוג של קירק גרגרסן, מנהל מוצר שטח העבודה ב-Office Live, עולה כי המטרה של מיקרוסופט, היא לפשט ולשפר את שירותי ה-Live וכדי לעשות זאת – יש לספק את השירותים הללו כמערך כלים משולב ביעד אחד. על פי מיקרוסופט, חשוב מאוד שכל השירותים יהיו זמינים תחת חשבון יחיד ובכניסה אחת למערכת יחידה.
עדיין לא ברור מתי יבוצע השילוב הסופי של המוצרים לכדי שטח עבודה אחד, אבל הטענות הן שהם ישולבו וימותגו מחדש יחד עם שירותי החיפוש תחת שם אחד, כשברשת חוזר ועולה השם "Komu" – מילה יפנית שאחד מפירושיה הוא "ענן". כך או כך, נודע שמיקרוסופט כבר רכשה לעצמה את הזכויות על שם המתחם המתאים ועל שמות מתחם שמתייחסים אליו. לפי החברה, השילוב והמיתוג המתוכננים אינם אמורים להשפיע על מחזור החיים הנוכחי של שני שירותי ה-Live.
כזכור, בדצמבר האחרון השיקה מיקרוסופט גל חדש של שירותי וכלי Windows Live, כולל עיצוב מחדש של שירות הדואר האלקטרוני הוטמייל ושטח לאחסון קבצים וניהול בלוגים מתקדם. בין הכלים אפשר למצוא מסנג'ר מעודכן וכלי מחודש לניהול קבצי מדיה. על פי הפוסט של גרגרסן, נרשמו עד היום לשירותי Windows Live למעלה מ-460 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ואילו לשירותים השונים של Office Live – למעלה מ-4 מיליון.
חלק גדול מהשירותים של Live כבר זמינים בעברית, ואפשר להירשם אליהם בחינם בכתובת הבאה.
תגובות
(0)