קיבוץ סאסא השקיע חמישה מיליון דולרים בחברת Safe-T

השקעה זו, שגויסה בסבב גיוס הון שני, הינה חלק משיתוף פעולה טכנולוגי בין Safe-T לסאסא תוכנה, שנמצאת בבעלות הקיבוץ ● היא מיועדת להמשך פיתוח פתרונות החברה, הרחבת פעילות שיווק ומכירות וכניסה לשווקים חדשים

Safe-T, ספקית ומפתחת פתרונות אבטחת מידע, הודיעה שהשלימה סבב גיוס הון שני בהיקף של חמישה מיליון דולרים מקיבוץ סאסא. ההשקעה מיועדת להמשך פיתוח פתרונות אבטחת המידע של Safe-T, הרחבת פעילות השיווק והמכירות המקומית והבינלאומית שלה וכניסה לשווקים חדשים.

פלאסן סאסא, שנמצאת בבעלות הקיבוץ, הינה לקוחה של Safe-T מאז 2009, אז בחרה החברה בפתרון שלה להגנה על כל המידע שנשלח באמצעות הדואר האלקטרוני בארגון ומחוצה לו, תוך עמידה בדרישות רגולציה, דרישות לקוח לסודיות ויכולת העברת קבצים גדולים בפשטות וביעילות. ב-2012 הטמיעה שולב פתרון הלבנת והשחרת הקבצים Gate Scanner של סאסא תוכנה (Sasa Software) כחלק מחבילת הפתרונות של Safe-T לשמירת קבצים והודעות דואר אלקטרוני ולהעברתם בצורה מאובטחת ומולבנת.

לדברי יעקב ירוסלב, מנהל הפעילות של סאסא תוכנה, "ההשקעה ב-Safe-T הינה המשך ישיר לשיתוף הפעולה הטכנולוגי שלנו".

אמיר מיזהר, מנכ"ל Safe-T, אמר ש-"ההשקעה של פלאסן כלקוח של החברה מהווה הבעת אמון מלאה ביכולת הטכנולוגית של החברה ובפתרונותיה. פלאסן הינה שותף אסטרטגי אצלנו ויחד אנו מאמינים בבניית החברה לטווח ארוך, במטרה להוביל את שוק אבטחת המידע בנושא שיתופיות וגישה, הנאמד היום בשלושה מיליארד דולרים".

מיזהר הקים את Safe-T ב-2007. החברה משווקת את פתרונותיה לחברות ביטוח, ארגונים פיננסיים, מוסדות בריאות, אוניברסיטאות, ארגוני ביטחון ציבוריים, יצרנים וחברות טכנולוגיה. בין לקוחותיה נמצאים פסגות, ECI, מכון ויצמן, אוניברסיטת חיפה, הדסה, ישקר, שומרה ביטוח, הכשרת היישוב, גיוון אימיג'ינג, בלקסטון גרופ ו-Show industries.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים