גוגל שחררה את גרסה 27 לדפדפן כרום

הגרסה החדשה, על פי ענקית האינטרנט, מציעה קצב גלישה מהיר יותר ב-5% לעומת הקודמת, וכן ממשק API שיכול לשמש מפתחים לסנכרון מול שירות האחסון Google Drive ● שינויים נוספים: קצב ההדפסה של דפי האינטרנט השתפר מעט, ותוקנו 13 פרצות אבטחה

גוגל (Google) שיחררה אתמול (ג') את גרסה 27 החדשה של דפדפן כרום (Chrome). על פי ענקית האינטרנט, הגרסה החדשה מציעה קצב גלישה מהיר ב-5% לעומת הקודמת, וכוללת תיקונים ל- 13 פרצות אבטחה. חידוש נוסף הוא ממשק API, שיכול לשמש מפתחי אינטרנט לסנכרון מול שירות האחסון Google Drive.

על פי גוגל, גם קצב ההדפסה של דפי אינטרנט השתפר במעט. השיפורים בביצועים הושגו הודות לטעינה מראש של תמונות בשלבים מוקדמים יותר של העיבוד, ושימוש יעיל יותר בפרקי זמן שבהם אין פעילות ברשת.

מבין 13 פרצות האבטחה שתוקנו, 10 הוגדרו ברמת חומרה "גבוהה" – הרמה השנייה בחומרתה, שתיים הוגדרו ברמת חומרה "בינונית", ואחת הוגדרה ברמת חומרה "נמוכה". רוב הפרצות היו קשורות לתהליכים של הקצאת זיכרון. על 12 מבין הפרצות שתוקנו דיווחו לגוגל חוקרי אבטחה חיצוניים, שגרפו סכום כולל של 14,633 דולרים על תרומתם. מאז תחילת השנה שילמה גוגל יותר מ-200 אלף דולרים במסגרת התוכנית לדיווח על פרצות או בתחרויות האקרים.

זהו השדרוג הראשון של הדפדפן מאז ששחררה גוגל את גרסה 26 של כרום, ב-26 במרץ. את הגרסה החדשה אפשר להוריד באופן יזום מאתר גוגל, או לקבל במסגרת העדכונים האוטומטיים, ללא צורך בפעולה יזומה כלשהי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי חן

    אבקש להוריד את גרסה 27 לדפדפן כרום.

  2. אחד

    בגרסאות האחרונות ישנה בעיה בתרגום דפים לעברית שפשוט אין אפשרות!

אירועים קרובים