חברת Quantena הציגה שבב Wi-Fi חדש שפועל בקצב של 1.7 גיגה-סיביות לשנייה

השבב החדש, בתקן של 802.11ac, מיועד עבור נתבי Wi-Fi ביתיים ועסקיים ● השבבים החדשים יוצעו ליצרניות של ציוד טלקום ברבעון השלישי של השנה, אך טרם ידוע מתי יגיעו למדפים נתבים שיתבססו עליהם

Wi-Fi לרגע, רואה כל פגע. אילוסטרציה: אימג'בנק

חברת Quantena הכריזה על ערכת שבבים חדשה בתקן 802.11ac של טכנולוגיית Wi-Fi, שפועלים בקצב של 1.7 גיגה-סיביות לשנייה בארבעה שידורים (Streams).

השבבים החדשים, מדגם QSR1000, עושים שימוש בטכנולוגיית Multi-user MIMO כדי להפיק ארבעה שידורים מרחביים בקצב כולל של 1.7 גיגה-סיביות. הקצב המרבי בשידור אחד בתקן 802.11ac עומד על 433 מגה-סיביות לשנייה ובשנה שעברה כבר הופיעו שבבים שפיתחו קצב של 1.3 גיגה-סיביות לשנייה בשלושה שידורים.

יצוין, כי השבבים החדשים יוצעו ליצרניות של ציוד טלקום ברבעון השלישי של השנה, אך טרם ידוע מתי יגיעו למדפים נתבים שיתבססו עליהם. "השבב תוכנן הן עבור נתבים ביתיים והן עבור ארגונים שזקוקים לאמינות דומה לזו של כבלים פיזיים", מסר דובר Quantena.

בשוק השבבים בטכנולוגיות Wi-Fi שולטת בעיקר חברת ברודקום (Broadcom), לצד חברות כמו קוואלקום (Qualcomm) וסמסונג (Samsung). תקן 802.11ac של טכנולוגיית Wi-Fi החל להשתלב במכשירי סלולר דוגמת Galaxy S 4 של סמסונג ומעריכים שבעתיד הקרוב הוא יופיע גם במחשבי Mac של אפל (Apple).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים