חדש מסאפ: SAP Fiori – אוסף של יישומים לפונקציות העסקיות בארגונים

הגרסה הראשונה של המוצר החדש כוללת 25 יישומים לפונקציות העסקיות השכיחות ביותר, בהם אישורים לזרמי עבודה, חיפושי מידע ומטלות שירות עצמי ● כמו כן, היא כוללת יישומים לבעלי תפקידים שונים בארגון, למשל מנהלים, נציגי מכירות או סוכני רכש, וניתן להשתמש בה במגוון התקנים ● SAP Fiori פותח בשיתוף פעולה עם יותר מ-250 לקוחות החברה

סאפ (SAP) השיקה באחרונה מוצר מובייל שכולל מגוון יישומים שמיועדים לתוכנה הארגונית של החברה, על גבי התקנים שונים – מחשבים שולחניים, טאבלטים וסמארטפונים. החברה השיקה את המוצר החדש במהלך כנס SAPphire Now, שהתקיים באחרונה באורלנדו, פלורידה.

הגרסה הראשונה של המוצר, שנקרא SAP Fiori, כוללת 25 יישומים לפונקציות העסקיות השכיחות ביותר, בהן אישורים לזרמי עבודה, חיפושי מידע ומטלות שירות עצמי. כמו כן, היא כוללת יישומים לפונקציות שונות בארגון – למשל מנהל, נציג מכירות או סוכן רכש. ניתן לבקש באמצעות היישומים החדשים הכלולים במוצר חופשות או הוצאות נסיעה, למלא דו"ח שעות עבודה, לקרוא תלושי שכר, ליצור הזמנות מכירה, להפיק חשבוניות ללקוחות ולעקוב אחר הזמנות רכש

ניתן להשתמש ב-SAP Fiori באמצעות דפדפנים התומכים ב-HTML5. המוצר נשען על עיצוב תגובתי ותפיסה שאומרת שעל היישומים להיות רגישים לממדי ההתקנים ולהציע ממשק למשתמש יחיד. ניתן לפרוס את היישומים הכלולים בו במגוון דרכים: כאוסף יישומים על Launchpad אחד, כמגוון יישומים אינטרנטיים או באמצעות פורטלים שונים – של סאפ או מצד שלישי. כמו כן, אפשר לערוך ל-SAP Fiori קונפיגורציה באופן המעניק גישה למערך משנה של יישומים בהתאם לתפקידי המשתמשים.

SAP Fiori פותח בשיתוף פעולה עם יותר מ-250 מלקוחות החברה, במטרה להבין אילו יישומים עסקיים הם השכיחים ביותר וכיצד ניתן לשפר ולפשט את האופן שבו המשתמשים העסקיים חווים את הפונקציות הללו. מסאפ נמסר, כי המשתמשים הראשונים במוצר החדש דיווחו על יתרונות עסקיים, בהם תפוקה ושביעות רצון, קיצור משך הזמן עד להשלמת המטלות ואימוץ מוגבר של תהליכים עסקיים.

"המשתמשים תובעים פשטות וקלות שימוש ו-SAP Fiori מספק את החוויה הזו ללקוחות", אמר וישאל סיקה, האחראי לטכנולוגיה וחדשנות בהנהלת SAP AG. הוא ציין ש-"הלקוחות יכולים לאמץ את SAP Fiori באופן מיידי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים