ארה"ב נלחמת בתופעת גניבת הסלולר: לוחצת על יצרניות לבטל מכשירים גנובים

פרקליטים בכירים בארה"ב יפגשו עם יצרניות סלולר מובילות, דוגמת אפל וסמסונג, במטרה להטמיע כפתור במכשירים הסלולריים כך שיבטל את שמישותם בעת גניבה ● "הגיע הזמן שהיצרניות יהיו חדשניות בפתרון הבעיה הזאת, לפחות כמו החדשנות שהן מציגות במכשירים שמעצבים את חיינו", מסר אחד מעורכי הדין

בעוד כמה ימים תתקיים פגישה בין נציגים של יצרניות הסלולר הגדולות בעולם ובין פרקליט מדינת ניו יורק והפרקליט המחוזי מסן פרנסיסקו, שמטרתה ליצור מנגנון שיעצור את גניבת הטלפונים הסלולריים. הפרקליטים יבקשו מן היצרניות להוסיף כפתור ביטול במכשירים, שיהפוך אותם לבלתי שמישים במקרה של גניבה – ובכך יבטל כל כדאיות לגניבתם.

"בשנת 2012 נפלו 1.6 מיליון אמריקנים קורבן לגניבת סמארטפונים, וזה הפך למגיפה לאומית", אמר ג'ורג' גייסקון, פרקליט מחוזי בסן פרנסיסקו. "שלא כמו פשעים אחרים, אפשר לבער את גניבת הסמארטפונים באמצעות פתרון טכנולוגי פשוט".

גייסקון ואריק שניידרמן, פרקליט מדינת ניו יורק, ייפגשו לדבריהם עם נציגים של אפל (Apple), גוגל (Google), מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), סמסונג (Samsung) ומיקרוסופט (Microsoft).

גניבת מכשירים נישאים היא פשע הרחוב הצומח ביותר, והאירועים הופכים אלימים יותר ויותר, ציין שניידרמן. לדבריו, "הגיע הזמן שהיצרניות יהיו חדשניות בפתרון הבעיה הזאת, לפחות כמו החדשנות שהן מציגות במכשירים שמעצבים את חיינו".

שני הפרקליטים האמורים הביעו ביקורת נוקבת על תעשיית הסלולר, שלדבריהם בולטת אי נכונותה לפתור את הבעיה המחמירה והולכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים