חברה שבדית קנתה את Pirate Bay תמורת 7.8 מיליון דולרים

החברה, Global Gaming, תפעיל את האתר בתשלום, תוך אי הפרה של זכויות יוצרים ● בהודעה שפרסמה החברה נכתב, כי היא מתכוונת "לפתח מודלים עסקיים חדשים שיאפשרו לנו לתת פיצוי לבעלי הזכויות שנפגעו" ● בתוך כך, מפעילי Pirate Bay השיקו גרסת בטה של אתר שיתוף וידיאו חדש

Pirate Bay מחליף בעלים: אחרי שמקימי האתר הורשעו בעבירה על החוק השבדי, שאוסר על שיתוף קבצים, ונשלחו לכלא, הודיעה חברת התוכנה השבדית Global Gaming, כי רכשה את האתר תמורת 60 מיליון קורונות (סכום שווה ערך ל-7.8 מיליון דולרים).

בהודעה שפרסמה החברה נמסר, כי "אנחנו מתכוונים לפתח מודלים עסקיים חדשים שיאפשרו לנו לתת פיצוי לבעלי הזכויות שנפגעו". הנס פנדייה, מנכ"ל החברה, אמר ל-Dow Jones Newswires, כי תחת Global Gaming, יהיה האתר חוקי ויציע את התוכן שבו תמורת תשלום. הוא הוסיף, כי האתר אף יציע שירותים לחברות טלקום שונות. כדי לאפשר את הטכנולוגיות החדשות שהחברה מתכוונת להטמיע באתר, היא רכשה גם את חברת התוכנה Peerialism AB, בסכום של 100 מיליון קורונות.

כזכור, כל אחד מארבעת מפעילי Pirate Bay נידונו באפריל האחרון לשנת מאסר. בנוסף, נידונו כולם ביחד לתשלום קנס בסך של 3.6 מיליון דולרים. שלשום, כחודשיים וחצי לאחר מתן גזר הדין, השיקו מפעילי האתר גרסת בטה של אתר חדש, שכשתושק גרסתו הסופית – יאפשר "הזרמת" קבצי וידיאו, תוך אי הפרה של זכויות יוצרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים