מתרבות ההערכות שבקרוב תצא גרסה חדשה לחלונות פון 8

בעוד שמרבית הכותרות עוסקות השבוע במערכות ההפעלה החדשות של אפל, "נמצא באוטובוס לאחר שנשכח" אבטיפוס ל-Lumia 920 - מכשיר חלונות פון 8 חדש של נוקיה ● בין החידושים הבולטים במכשיר שנמצא כלול מרכז הודעות חדש, שאמור היה להיכלל כבר בגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה

האם מיקרוסופט (Microsoft) תוציא בקרוב גרסה חדשה של חלונות פון 8 (Windows Phone 8), במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם נוקיה (Nokia)? ההערכות שהיא תעשה כן מתגברות בימים אלה לאחר שבאחרונה נמצא באוטובוס אבטיפוס למכשיר Lumia 920 חדש עם גרסה מוקדמת למערכת ההפעלה המשופרת של הענקית מרדמונד.

מדיווחים שפורסמו ברשת עולה, כי בין החידושים הבולטים במכשיר שנמצא כלול מרכז הודעות חדש, שאמור היה להיכלל כבר בגרסה הנוכחית של חלונות פון 8, שהופיעה באוקטובר. המרכז לא נכלל בה לבסוף "בשל קוצר הזמן", הסבירה בזמנו מיקרוסופט.

בצילומי מסך שפורסמו ברשתות החברתיות אפשר להבחין גם בתצוגות חדשות ללוח השנה, בדרכים נוספות למיין יישומים, ברמזים ליכולות משופרות של ריבוי משימות ובסייען קולי חדש בסגנון סירי (Siri) של אפל (Apple). הסייען הקולי של מיקרוסופט יכונה Cortana, על שם דמות בעלת בינה מלאכותית מהמשחק Halo.

מיקרוסופט לא הודתה באופן רשמי בהדלפה של אב הטיפוס, אך מקורות בחברה אישרו, על פי הבלוג The Verge, שתצלומי המסך שפורסמו משקפים נאמנה את הגרסה המשופרת של חלונות פון 8, שתופיע רק בשנה הבאה. סביר להניח שעד אז נזכה להדלפות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים