אינטל הציגה את "הדיסק און-קי המהיר ביותר בעולם"

החברה הציגה אב-טיפוס של דיסק און-קי שמאפשר קצב העברה דו-צדדי במהירות של עד 10 מגה-ביט/לשנייה - יותר מפי שניים מהמהירות המרבית של USB 3.0, שעומדת על 4.8 מגה-ביט/לשנייה לכל היותר ● טרם נמסרו פרטים לגבי זמינות ועלויות, אך מהחברה הובהר כי הדור הבא של הטכנולוגיה יהיה זמין סוף השנה

אינטל (Intel) הדגימה דיסק און-קיי שמבוסס על טכנולוגיית ה-Thunderbolt שלה. על פי החברה, מדובר בדיסק און-קי המהיר ביותר בעולם. כך או כך, המוצר החדש מהיר יותר בהשוואה לעומת התקנים דומים המבוססים על USB 3.0, שיחד עם הדור הקודם מהווה את הטכנולוגיה הנפוצה והפופולרית ביותר לחיבור התקנים חיצוניים למחשב.

החברה הציגה אב-טיפוס של דיסק און-קי שמאפשר קצב העברה דו-צדדי במהירות של עד 10 מגה-ביט/לשנייה – יותר מפי שניים מהמהירות המרבית של USB 3.0, שעומדת על 4.8 מגה-ביט/לשנייה לכל היותר. הכונן, המגיע בגודל זהה לזה של DOK רגיל, מתחבר בקלות ליציאת Thunderbolt שכיום קיימת במעט מחשבים.

הכונן שהוצג מתבסס על כרטיס SSD זעיר של סנדיסק (Sandisk). בהתקני ה-USB משתמשים כיום ברכיבי זיכרון NAND. החברה לא מסרה פרטים לגבי זמינות ולגבי עלויות, אך הבהירה שהיא מתכוונת להציג את הדור הבא של הטכנולוגיה עוד לפני סוף השנה. במועד זה, על פי החברה, הכונן צפוי להגיע לקצב של 20 מגה-ביט/לשנייה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עומר ניניו

    אויש נו, טעות מעצבנת בכתבה - מדובר על ג׳יגה ביט לשנייה, לא מגה. אבל בסדר, טעיתם רק בפי 1000.

  2. תומר

    הכי מהיר בעולם ?! יש לי patriot xt עם מהירות כתיבה 27mb לשנייה ופה מתלהבים מעשר ? פחחחח..

אירועים קרובים