דאסו סיסטמס רוכשת את אפריסו תמורת 205 מיליון ד'

פתרונות הנרכשת יוטמעו במערך יישומי Delmia של דאסו סיסטמס, וירחיבו את יכולותיה של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ● ג'ים האנדרסון, נשיא ומנכ"ל אפריסו: "כעת, אנו מחוברים יותר לחוט המקשר בין עיצוב, הנדסה, ייצור וחווית הלקוח"

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEPXERIENCE, הודיעה (א') על רכישת אפריסו (Apriso), ספקית פתרונות תוכנה לתהליכי ייצור, תמורת 205 מיליון דולרים.

אפריסו תוטמע במערך יישומי Delmia של דאסו סיסטמס ותרחיב את יכולות פלטפורמת 3DEXPERIENCE. הפתרונות של הנרכשת מספקים סנכרון של רשתות ייצור גלובלי, ומציעים שקיפות ושליטה על תהליכים עסקיים המתקיימים במפעלים ואצל ספקים. פתרונות אלה מייצרים מערך אחיד של תקני פעילות המנוהלים באופן גלובלי, תוך עמידה בצרכים של שווקים מקומיים ולקוחות. על פי החברה, על ידי שילוב של פתרונות אלה עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE, לקוחות יזכו לתמונה מקיפה של העסקים שלהם, מעיצוב לתכנון, לייצור ולאספקה, עבור לקוחות בכל העולם.

אפריסו מרחיבה את הנוכחות של פלטפורמת 3DEXPERIENCE במגוון תעשיות, כגון מוצרי צריכה, מוצרים ארוזים, היי-טק, מדעי החיים, תחבורה וניידות, חלל ותעופה, וציוד תעשייתי. פתרונות אפריסו נמצאים כיום בשימוש מגוון לקוחות, לרבות לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), לוריאל (L'Oréal), פיליפ מוריס (Phillip Morris) ו-וולבו (Volvo).

"הרכישה תמזג את פתרונות 3DEXPERIENCE ואת פתרונות אפריסו, ותספק חוויה עסקית חדשה ללקוחותינו", אמר ברנרד שארלז, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "על הפרק נמצאות השאלות: 'האם אתה יכול לייצר את הרעיון שלך במהירות, ביעילות, וברווחיות? האם אתה יכול להצטיין ביכולת התגובה הגלובלית תוך כדי ייצור מקומי מהיר?' – אלו הן השאלות שפלטפורמת 3DEXPERIENCE עונה עליהן".

ג'ים האנדרסון, נשיא ומנכ"ל אפריסו, אמר כי "צוות אפריסו גאה להצטרף לדאסו סיסטמס ולהביא מוצרים מוכחים ומומחיות לפתרון האתגרים של הייצור הגלובלי. כעת, אנו מחוברים יותר לחוט המקשר בין עיצוב, הנדסה, ייצור וחווית הלקוח. יצרנים גלובליים יכולים כעת להאיץ את ההשקה של מוצרים חדשים והפעלת חדשנות של תהליכים בשוק הגלובלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים