אורקל השיקה את גרסה 11g של תווכת פיוז'ן
הגרסה הוצגה על ידי צ'רלס פיליפס, נשיא אורקל, באירוע שנערך בוושינגטון ● בין השאר, יכולה התווכה החדשה לספק שירותים של ניהול זהויות, פורטל אינטרנט, ארכיטקטורה מוכוונת שירותים ושרת יישומים WebLogic - למגוון רחב של יישומי אורקל ● פיליפס אמר, כי עם השקה זו – מקיימת אורקל הבטחה בת שלוש שנים
אורקל הציגה את הדור החדש של תווכת הפיוז'ן שלה – 11g. נשיא אורקל, צ'רלס פיליפס, הכריז באירוע שהתקיים בוושינגטון, כי בכך, קיימה החברה את ההבטחה שהשמיעה בשלוש השנים האחרונות. ביחד עם תומס קוריאן, סגן נשיא בכיר באורקל שמופקד על התחום, הדגים פיליפס במשך שעתיים כיצד משתלבים מוצרי פיוז'ן זה בזה בצורה הדוקה.
על פי אורקל, פיוז'ן 11g תעניק "בסיס חדשני" למערך המתרחב של היישומים העסקיים שמציעה החברה. היא תסייע לספק שירותים שמקורם ביישומים רבים – דוגמת שירותי אבטחה – בשכבה אחת משותפת של תווכה. היא תאפשר לבצע שינויים ביישומים ברמה גבוהה יותר של נתוני META – במקום לבצע אותם ברמת הקוד של היישומים. כך, ייחסך הצורך בהתאמה אישית שעלולה ליצור בעיות של תאימות בין יישומים וניתן יהיה להסתפק בפחות שדרוגים.
בין השאר, יכולה התווכה לספק שירותים של ניהול זהויות, פורטל אינטרנט, ארכיטקטורה מוכוונת שירותים ושרת יישומים WebLogic – למגוון רחב של יישומי אורקל. בחמש השנים האחרונות רכשה אורקל לא פחות מ- 58 חברות, מרביתן בזירה של היישומים העסקיים. רשימת החברות שרכשה אורקל כוללת, בין השאר, את פיפלסופט, סיבל ו-ג'יי.די. אדוארדס.
בהדגמה שערך, הדגיש פיליפס את השילוב ההדוק שמציעה התווכה החדשה. "חברות מתמחות רבות מנסות לשלוט בזירת היישומים שבה הן פועלות", אמר, ומשום כך – נאלצים הלקוחות למצוא פתרונות מאולתרים לשילוב המוצרים בשאר הרכיבים של מרכז הנתונים. לדבריו, מספר הפניות לתמיכה הטכנית של אורקל כתוצאה מ-"אלתורים" אלה מגיע לשני מיליון בשנה. עוד הוסיף, כי השילוב ההדוק בין יישומים שונים, ובין היישומים לתווכה, יפחית את הצורך של משתמשי פיוז'ן לפנות לתמיכה הטכנית. "אם המצב הנוכחי יימשך יוסיפו להגיע שיחות כאלה", אמר פיליפס.
באורקל מבקשים לנצל את ההצלחה שנחל מסד הנתונים של החברה ולהציע יישומים שעושים בו שימוש. התווכה היא חוד החנית של האסטרטגיה שגובשה באורקל למכירת יישומים: סביר להניח שלקוחות אורקל שיאמצו את התווכה החדשה יבקשו לרכוש יישומים נוספים שפועלים היטב הן מול התווכה והן מול יישומים נוספים שפועלים בסביבת המיחשוב. עם זאת, יישומים רבים זקוקים לעתים קרובות לאותם שירותים – דוגמת ניהול זהויות והקצאת הרשאות.
תגובות
(0)