מירס השיקה שירות שמאפשר "לדבר" ל-GPS

השירות שואל את המשתמש לאן הוא רוצה להגיע, ולאחר מכן מוביל אותו לשם ● השירות החדש משחרר את הנהג מהצורך להביט במסך המכשיר כדי להקליד את הכתובת ● הוא יהיה זמין במכשירים i876, i877 ו-i9, וכרוך בחיוב זמן אוויר לשירותי מידע ותוכן עבור משך השיחה בלבד

מירס השיקה הבוקר (א') את שירות "דבר ל-GPS", המאפשר למשתמש לומר למכשיר את הכתובת שאליה הוא רוצה להגיע, והניווט מוזן למכשיר. השירות החדש משחרר את הנהג מהצורך להביט במסך המכשיר כדי להקליד את הכתובת.

כדי להפעיל את השירות, על המשתמש לחייג 123*. אז הוא נתקל במענה קולי, שמבקש ממנו לומר את שמות היישוב והרחוב שאליהם הוא מעוניין להגיע. שניות ספורות לאחר סיום השיחה מופעל הנווט הקולי באופן אוטומטי. הכתובת שנאמרה תופיע על המסך כדי לאשר את התחלת הניווט. מרגע האישור הנווט ינחה את הנהג קולית במהלך הנסיעה, כמו שנעשה עד היום. בשיחה הראשונה עם המערכת יקבל הלקוח הסברים לגבי תפעול המכשיר והעלויות.

השירות יהיה זמין במכשירים i876, i877 ו-i9. השימוש במערכת יהיה כרוך בחיוב זמן אויר לשירותי מידע ותוכן עבור משך השיחה בלבד, שאורכה בממוצע כ-30 שניות.

גיא ידלין, המשנה למנכ"ל מירס, אמר עם השקת השירות, כי הוא "מהווה המשך ישיר למובילותה של מירס בקטגוריית השירותים מבוססי GPS בשוק הסלולרי. מירס זוכה היום לשיעור החדירה הגבוה ביותר בעולם בשירותים מבוססי מיקום".

את המערכת החדשה, talk2nav, פיתחה עבור מירס חברת E2M, העוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים מבוססי זיהוי דיבור. זוהי מערכת ראשונה מסוגה בעולם, המשלבת יכולות זיהוי דיבור ווידיאו וניהול פרסומות במערכות GPS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים