יאהו! ממשיכה במסע ההתחדשות: רוכשת את Xobni לניהול קשרים ואנשי קשר תמורת כ-40 מ' ד'

הנרכשת מספקת מוצרים המסייעים למשתמשים לגלות מידע על אנשים איתם הם בקשרי אי-מיילים, SMS או שיחות ● ענקית האינטרנט צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "הדואר הנכנס שלנו יהפוך להרבה יותר חכם"

יאהו! (!Yahoo) ממשיכה במסע ההתחדשות שלה: בהמשך לרכישות קודמות וחיסול שירותים ומוצרים, הודיעה החברה כי היא רכשה את Xobni, המתמחה בניהול קשרים ואנשי קשר. פרטי העסקה לא נמסרו לפרסום. ההודעה מגיעה יממה לאחר הודעתה של ענקית האינטרנט על רכישת יישום יצירת הסרטים Qwiki.

Xobni (המילה Inbox בהיפוך) מציעה מוצרים שמסייעים למשתמשים לגלות יותר מידע על אנשים שהיו איתם בקשרי אי-מיילים, הודעות SMS או שיחות. לדבריה, השירותים שהיא מציעה יכולים לספק "מבט כולל על כל קשר, כולל תמונה, משרה, פרטי החברה והיסטוריית האי-מיילים, כמו גם עדכונים מפייסבוק (Facebook) ומטוויטר (Twitter)".

מוצר הדגל של Xobni מיועד לכמה פלטפורמות, כולל אאוטלוק של מיקרוסופט (Microsoft), ג'י-מייל (Gmail) של גוגל (Google), למכשירי iPhone ואנדרואיד (Android), ועוד. "רכישה זו תסייע לנו לבצע שיפורים ב-Yahoo Mail, במסנג'ר ובכלל בהיצע מוצרי התקשורת לדסקטופ ולסלולר", ציין דובר החברה. יאהו! צייצה מאוחר יותר בדף הטוויטר שלה: "הדואר הנכנס שלנו יהפוך להרבה יותר חכם".

Xobni היא האחרונה במסע הרכישות של המנכ"לית מריסה מאייר, בניסיונה "להמציא" את עצמה מחדש ולהחזיר אליה משתמשים שנטשו לטובת חברות אחרות, כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל.

בין רכישותיה האחרונות של החברה: Alike לגילוי שירותים עסקיים מקומיים, יישום המשימות Astrid, כלי הצבעה חברתית בשם GoPollGo, סטארט-אפ לגילוי והמלצות על שירותים (Jybe), ואת Summly – שירות לתמצות חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים