שינויים בטוויטר: קידום פרסומות על בסיס "עוגיות" וחסימת מעקב אוטומטי

אתר המיקרו-בלוגינג מנסה להציג למשתמשים בארצות הברית פרסומות מותאמות אישית, ועורך שינויים בדרך שבה מוצגים הציוצים באתרים חיצוניים ● מנהל בכירה בחברה הרגיע את הגולשים המודאגים: "טוויטר אינה עוקבת אחר משתמשים בעקבות היסטוריית גלישה חדשה הנובעת מהפרסומת המוצגת בפניהם"

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) ערכה שורה של שינויים המתבטאים בדרך שבה מוצגים הציוצים באתרי צד שלישי. מבחינת משתמשי אתר המיקרו-בלוגינג בארצות הברית, השינוי הגדול הוא קידום ציוצים המבוסס על היסטוריית הגלישה של המשתמשים.

הפרסומות החדשות באתר לא יגדלו בכמותן, אבל הכוונה היא להגדיל את איכות הפרסומות המוצגות למשתמשים – כך כתב קווין וול, מנהל בכיר בחברה, בפוסט בבלוג רשמי של טוויטר. וול תיאר את התהליך של טוויטר והמפרסמים כדי להגיע לקהל מטרה: "החנות יכולה לשתף אותנו בכתובת אי-מייל מבולבלת או מידע שקשור לדפדפן (Cookie). כעת אנו יכולים להתאים את המידע הזה לחשבונות כדי להציג בפניהם ציוץ יזום. כך מטפלות בכך רוב החברות, ואיננו נותנים למפרסמים שום מידע של המשתמש".

משתמשים מודאגים בקשר להשלכות של צעד כזה על הפרטיות, אולם המנהל הבכיר משתדל להרגיע את הגולשים. "טוויטר אינה עוקבת אחר משתמשים בעקבות היסטוריית גלישה חדשה הנובעת מהפרסומת המוצגת בפניהם", ציין וול.

שינויים נוספים שערכה טוויטר נוגעים למפתחים ולמשתמשי צד שלישי, שעושים שימוש נרחב בממשקי התכנות שלה, הקשורים לדרישות התצוגה ולתנאי השימוש בממשקי התכנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים