מיקרוסופט תשחרר השבוע רשימה ארוכה של עדכונים, בהם שישה קריטיים

מדובר בתיקונים שמשפיעים על רשימה ארוכה של מוצרי מיקרוסופט, כאשר החשוב שבהם נוגע לגרסאות האחרונות של אינטרנט אקספלורר וחלונות ● בנוסף, אמור העדכון לכלול תיקון לפגיעות יום אפס שמאפשרת לפורצים להעניק הרשאות גישה למערכת

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

העדכון החודשי הקרוב של מיקרוסופט (Microsoft), שייצא מחרתיים (ג'), יכלול הפעם תיקונים רבים, מה שעלול לגרום מלאכה לא מעטה עבור אנשי ה-IT בארגונים. בין היתר, הוא כולל שישה עדכונים קריטיים, מכיוון שהם כוללים אפשרות לנצל אותם מרחוק.

מדובר בתיקונים שמשפיעים על רשימה ארוכה של מוצרי מיקרוסופט, החל במערכות ההפעלה השונות שהיא מציעה דרך תבניות העבודה של Net. ויישומי אופיס (Office) וכלה באינטרנט אקספלורר (Internet Explorer).

התיקון החשוב ביותר הוא זה שמיועד לגרסאות 6 עד 10 של הדפדפן מבית מיקרוסופט ולחלונות (Windows), מ-XP ומעלה, כולל חלונות סרבר (Windows Server) מהדורות 2003 ו-2008 וגרסת ה-RT של חלונות 8 (Windows 8), שמיועדת למעבדי ה-ARM.

בנוסף, אמור העדכון לכלול תיקון לבעיה שחשף לפני מספר חודשים חוקר האבטחה טביס אורמנדי. מדובר בפגיעות יום אפס שנובעת מבעיה שקשורה בניהול הזיכרון בחלונות 7. פורצים יכולים להשתמש בפגיעות זו כדי להעניק הרשאות גישה למערכת.

מיקרוסופט אמורה לספק עם שחרור העדכון פירוט של כל הבעיות שהוא מכסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים