מיקרוסופט: הגרסה הסופית של חלונות 8.1 תופץ ליצרניות מחשבים "בסוף אוגוסט"

החברה הודיעה, כי היא ערוכה לספק ליצרניות מחשבים גרסה סופית של מערכת ההפעלה בסוף החודש הבא ● היא לא ציינה מתי יוכלו משתמשי הקצה להתקין את חלונות 8.1, אך נראה שמחשבים שיכללו אותה יהיו על מדפי החנויות בעונת הקניות של חגי סוף השנה

לאחר ששחררה לא מכבר את גרסת העדכון חלונות 8.1 (Windows 8.1) הודיעה מיקרוסופט (Microsoft), כי היא ערוכה לספק ליצרניות מחשבים גרסה סופית (RTM) של מערכת ההפעלה "בסוף אוגוסט".

אמש (ב'), בוועידת השותפים העולמית של מיקרוסופט (WPC), אמרה תמי רלר, מנהלת הכספים הראשית של החברה, כי זו תסיים את הפיתוח של מערכת ההפעלה בחודש הבא ותחל בהפצתה ליצרניות התוכנה. רלר לא ציינה מתי יוכלו משתמשי הקצה להתקין את חלונות 8.1, אך נראה שמחשבים שיכללו אותה יהיו על מדפי החנויות בעונת הקניות של חגי סוף השנה.

חלונות 8.1 ניצבה במרכז ועידת השותפים של מיקרוסופט והיא הוצגה בטאבלטים עם צג של 8 אינץ', במחשבים ניידים ובמחשבים שולחניים. המערכת אפילו שידרה תכנים ממחשב PC לקונסולת Xbox One. מבחינת היכולות של מערכת ההפעלה המעודכנת אין הפתעות מיוחדות, אך החברה הדגישה את מנגנון Miracast, שמאפשר לשדר תכנים ממכשירים לצגים תואמים.

העובדה שגרסת RTM תופץ ליצרניות בסוף אוגוסט מרמזת שמרבית היכולות המתוכננות אכן שולבו בעדכון ושבהמשך השנה יוכלו גם המשתמשים ליהנות מחלונות 8.1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים