דנה פורטר, סגנית נשיא לשיווק באמדוקס, עוברת למיקרוסופט ישראל

פורטר, שנחשבת לאחת הדמויות המרכזיות באמדוקס, מונתה לראש תחום האסטרטגיה העסקית והתכנון במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל ● פרישתה מתפרסמת פחות משבוע לאחר עזיבתו של יובל צעירי, מנמ"ר אמדוקס, שמונה למנכ"ל הטכנולוגיות בתנובה ● לא ניתן היה להשיג את תגובתה של פורטר לידיעה

דנה פורטר, סגנית נשיא לשיווק באמדוקס (Amdocs), תסיים את תפקידה בחברה בסוף החודש, לאחר שמונתה לתפקיד בכיר במיקרוסופט (Microsoft) ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. במכתב ששלחה לעובדי החברה בסוף השבוע, כתבה פורטר, כי "לאחר עשר שנים נפלאות עם אמדוקס, ולאחרונה כראש מחלקת השיווק, החלטתי לעזוב את החברה. אני מתחילה בקרוב לעבוד במיקרוסופט כראש תחום האסטרטגיה העסקית והתכנון במרכז הפיתוח בישראל".

פורטר, שהתמקדה בשנים האחרונות בתחום השיווק האסטרטגי, נחשבת לאחת הדמויות המרכזיות באמדוקס. בטרם הצטרפה לחברה שימשה כיועצת עבור פירמת רו"ח דלויט (Deloitte) בניו יורק ועבדה בחברת הייעוץ הישראלית תפן. היא היתה שותפה לפיתוח תהליך יצירת קטגוריית המערכות המשפיעות על חוויית הלקוח – תחום שאמדוקס מובילה בו ברחבי העולם.

פורטר היא הבכירה הרביעית שפורשת מצמרת אמדוקס בשנתיים האחרונות. בשבוע שעבר דווח כי יובל צעירי, מנמ"ר החברה, עזב לאחר שמונה למנכ"ל הטכנולוגיות בתנובה. בנוסף, שני הבנקים הגדולים בישראל – בנק הפועלים ובנק לאומי – קלטו בתקופה האחרונה שני בכירים נוספים מאמדוקס: צביקה נגן ודן ירושלמי. ביוני השנה מונה גדעון קונפינו לראש מערך אבטחת המידע במטה התיקשוב הממשלתי, לאחר שבעשור האחרון מילא תפקידים שונים באמדוקס.

לאנשים ומחשבים נודע, כי באמדוקס טרם מצאו ממלאי מקום לפורטר ולצעירי.

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של דנה פורטר לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים