EDS תנהל את שירותי ה-IT של אמריקן אקספרס במיקור-חוץ; ההיקף: מאות מיליוני דולרים
במסגרת ההסכם, תנהל החברה את מערכות המיחשוב של משתמשי הקצה בארגון, כמו גם את רשת התקשורת הגלובלית (נתונים ואודיו) ● בנוסף, EDS תספק שירותי off-site לכ-60,000 עובדים בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם
EDS חתמה על הסכם לחמש שנים עם אמריקן אקספרס, ולפיו היא תנהל את סביבת ה-IT שלה. במסגרת ההסכם, תנהל החברה את מערכות המיחשוב של משתמשי הקצה בארגון, כמו גם את רשת התקשורת הגלובלית (נתונים ואודיו). בנוסף, EDS תספק שירותי off-site לכ-60,000 עובדים בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות מיליוני דולרים.
מת'יאו רובינסון, סמנכ"ל טכנולוגיות באמריקן אקספרס, אמר, כי "המטרה שלנו היא להניע את צמיחתה של החברה ולספק חדשנות ושירותי לקוח תוך שימוש בטכנולוגיות מאובטחות, שיאפשרו יעילות רבה יותר, פרודוקטיביות ושיתוף פעולה בכל תחנות העבודה. השותפות שלנו עם EDS תאפשר לנו לעשות זאת, תוך ייעול מערך התפעול".
מארק דבנדיקטוס, סגן נשיא לשירותים פיננסיים ב-EDS, אמר: "אמריקן אקספרס ביקשה לחבור עם שותף על מנת שזה ינהל את סביבת ה-IT באופן שיאפשר לה להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. על מנת לעשות זאת, שילבנו את הידע שיש לנו בשוק הפיננסי עם תחנות עבודה ומומחיות במתן שירותים לרשתות תקשורת".
תגובות
(0)