דיווחים: מודעות וידיאו בפייסבוק יעלו למפרסמים עד 2.5 מיליון דולרים ליום
החברה מתכוונת להשיק את השירות בסתיו הקרוב, במטרה להגיע למפרסמים הגדולים בטלוויזיה, שמבקשים להשלים את מסע הפרסום בפנייה למשתמשי הרשת החברתית ● כל פרסומת תימשך 15 שניות
פייסבוק (Facebook) מתכוונת להציע למפרסמים לשלב בניוז פיד של המשתמשים פרסומות וידיאו בנות 15 שניות עוד במהלך השנה הזו. על פי דיווח של בלומברג (Bloomberg), הן יעלו כ-2.5-1 מיליון דולרים ליום. הפרסומות יוצגו לפלחים שונים של משתמשים.
לפי דיווח שפורסם באתר AdAge, ההשקה של פרסומות אלה תוכננה לקיץ הנוכחי אך נדחתה לסתיו הקרוב. על פי בלומברג, המחיר של הפרסומות תלוי במספר המשתמשים שאליהם תגיע המודעה, וניתן יהיה למקד את המודעות אך ורק על פי הגיל והמגדר שלהם.
פייסבוק מייעדת את מודעות הווידיאו למפרסמים הגדולים בטלוויזיה, שמבקשים להשלים את מסע הפרסום בפנייה למשתמשי הרשת החברתית. כך תוכל פייסבוק להגיע למפרסמים נוספים ומכובדים, בנוסף למפרסמים כיום באינטרנט ובמכשירים ניידים.
דובר הרשת החברתית סירב להגיב ביחס למחיר של מודעות הווידיאו המתוכננות.
תגובות
(0)