רשת הטמיעה מערכות אחסון של דל בפרויקט בהיקף 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת האחסון הקיימת בזכיינית ערוץ 2 במערכות אחסון מרכזיות Virtualized storage מסוג Dell Equallogic ● הסביבה הווירטואלית של רשת הועברה למערכת האחסון החדשה והשרתים שמנהלים את הסביבה של השידור הוחלפו לשרתי Dell PowerEdge Server

אריה רייכר , סמנכ"ל הטכנולוגיות של בית החולים רמב"ם

זכיינית ערוץ 2 רשת השלימה פרויקט אחסון ו-וירטואליזציה מבוסס Vmware ודל (Dell). הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים לפני ימים אחדים, והיקפו נאמד ביותר מ-300 אלף שקלים.

את הפרויקט ביצעו החברות בי.אר.אס. ואמברלה אי-טי והוא כלל את החלפת מערכת האחסון הקיימת, העובדת מול מערכות VMware, במערכות אחסון מרכזיות Virtualized storage מסוג Dell Equallogic. הסביבה הווירטואלית של רשת הועברה למערכת האחסון החדשה והשרתים שמנהלים את הסביבה של השידור הוחלפו לשרתי Dell PowerEdge Server.

רשת היא אחת משתי זכייניות השידור שמתפעלות ומנהלות את ערוץ 2, והיא עושה זאת מאז 1993. לדברי אריה רייכר, מנמ"ר החברה, "המניע לפרויקט היה הרצון לחסכון בעלויות וקבלת יעילות מרבית. בשל יכולות איזון העומסים החכמות של הפתרון, הגידול בנפחים יתבצע באמצעות הוספת דיסקים זולים, NL-SAS".

רייכר הוסיף, כי "מערכת האחסון מספקת לנו חסכון בעלויות התפעול, קלות ניטור, ניהול ותפעול, ומאפשרת גידול עתידי. העובדה שכל יכולות התוכנה הנוכחיות והעתידיות כלולות בפתרון מאפשרת לנו לגדר הוצאות בשנים הקרובות ולהוריד סיכונים". הוא ציין, כי המעבר למערכת האחסון החדשה היה חלק וללא השבתות.

אביב זיסו, מנהל ערוצי מכירות ב-דל ישראל, אמר כי "המערכות שהוקמו נותנות לרשת גמישות ושרידות רבה להתקנת עשרות שרתים וירטואליים ולחסכון בשרתים פיזיים, כמו גם יכולת לבנות מערך אחסון המבוסס על גמישות מרבית ותשלום על פי צריכה בלבד. כך, רשת לא נדרשת להשקיע מראש סכומי עתק לרכישת נפחי אחסון, המערכת מספקת מענה לגידול עתידי גובר וניתן להגדיל את הנפח בכל נקודת זמן על פי הצרכים הקיימים".

הוא הוסיף, כי "כל רכיבי התוכנה הנוכחיים, כמו גם אלה שיתווספו בעתיד, כלולים בפתרון, ללא הוצאות כספיות עתידיות. זאת, מתוך ראייה לפיה מערכת אחסון הינה פתרון 'חי' ודינמי שבו פונקציונליות המערכת היא ערך אינטגרטיבי המשולב ביכולות ויתרונות החומרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים