טלדור תספק למשרד החינוך שירותים טכניים ולוגיסטיים למערכי בחינות; ההיקף: 110 מיליון שקלים

ההסכם הוא לתקופה של שנתיים בהיקף של כ-44 מיליון שקלים ● למשרד החינוך יש שלוש אופציות שנתיות נוספות להארכת ההתקשרות בכ-22 מיליון שקלים עבור כל שנה

טלדור תספק לרשות הארצית להערכה ומדידה שבמשרד החינוך שירותים טכניים ולוגיסטיים, לצורך ניהול מערכי מבחנים ושאלונים, ופרויקטים חינוכיים. ההסכם הוא לתקופה של שנתיים בהיקף של כ-44 מיליון שקלים, כאשר למשרד החינוך יש שלוש אופציות נוספות, כל אחת בת שנה, להארכת ההתקשרות בתנאי החוזה, בהיקף של כ-22 מיליון שקלים עבור כל שנה נוספת. מכאן שהיקפו הכללי של ההסכם עומד על 110 מיליון שקלים לחמש שנים (כולל האופציות).

במסגרת המכרז תספק טלדור שירותים טכניים ולוגיסטיים למערכי מבחנים למדדי יעילות וצמיחה בית ספרית (מיצ"ב), מבחנים בינלאומיים, מבחני משוב מדגמי ארצי, מבחני מדף להערכה פנים בית ספרית ועוד.

חטיבת ה-BPO של טלדור מציעה לארגונים מכלול של פתרונות לניהול ידע ומידע על ידי מיקור תהליכים עסקיים הכוללים ביצוע סקרים ומחקרים, שירותי GIS, ביצוע הדרכות והטמעות, ניהול בחינות ומבדקי הערכה, שירותי מדידה והערכה, טיוב והשבחת נתונים, סריקה וארכיבאות וניהול תהליכי בקרה. החטיבה מנהלת מזה כעשור את מערך הבגרויות האקסטרניות במשרד החינוך. לפני כשלוש שנים זכתה חטיבת ה-BPO של טלדור בפעם השלישית, במכרז לניהול מערך הבגרויות האקסטרניות בכ-32 מיליון שקלים לתקופה של ארבע שנים. בסמוך לכך, זכתה החטיבה בשנית במכרז לניהול מערך הבחינות במשרד התמ"ת בכ-20 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים