אדוונטק העלתה לאוויר מערכת ERP מבוססת אורקל באלוט תקשורת; היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

אדוונטק הטמיעה גרסה 12.1.3 של אורקל, הכוללת מערכת דו"חות, מודולים פיננסיים ומודלים לוגיסטיים שישרתו את עשרות מעובדי אלוט ● פיני גווילי, סמנכ"ל התפעול של אלוט: "המערכת מאפשרת לנו מעקב טוב יותר אחר הפעילות השוטפת, לרבות תחזיות וניתוחים"

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

אדוונטק העלתה לאוויר מערכת ERP של אורקל (Oracle) באלוט תקשורת. הפרויקט ארך חצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים בודדים.

במסגרת הפרויקט עלתה לאוויר גרסה 12.1.3 של אורקל. המערכת מנהלת את פעילות אלוט בישראל ובארצות הברית, ומיישמת תהליכי עבודה התומכים בפעולות הגלובליות המנוהלות באלוט. המערכת החליפה תהליכי עבודה ידניים, מבוססי אקסל ואחרים, בתהליכי עבודה ממוכנים.

במערכת המוטמעת הוכנסו לשימוש מודולים פיננסיים מרכזיים של מערכת ה-ERP וכן מודולים לוגיסטיים בתחומי רכש, מכירות, תכנון, מלאי והנדסה. זאת, בשילוב ממשקים מורכבים למערכת ה–PDM (ניהול עצי מוצר) וה-CRM. הטמעת המערכת כללה גם מערכת דו"חות, העוטפת את המערכת התפעולית ומאפשרת הפקת דו"חות תפעוליים בחתכים שונים לייעול פעילות החברה. המערכת משרתת עשרות משתמשים מעובדי החברה.

לדברי יניב ניצן, מנהל היישומים באלוט, "המערכת מאפשרת לנו שיפור וייעול משמעותיים בתהליכי העבודה הגלובליים שלנו. הפרויקט עלה לאוויר בהצלחה ובהתאם ליעדי האיכות, הלו"ז והתקציב שנקבעו מראש. המערכת נקלטה בארגון במהירות ועבדה באופן מלא ורציף".

פיני גווילי, סמנכ"ל התפעול של אלוט, ציין כי "המערכת מאפשרת לנו מעקב טוב יותר אחר הפעילות השוטפת, לרבות תחזיות וניתוחים. בכך היא מעניקה למנהלים כלי בקרה ושליטה, המאפשרים תגובה מהירה של אלוט נוכח השינויים הדינמיים הקיימים בשוק בו אנו פועלים".

שי ארנרייך, מנכ"ל חטיבת אורקל באדוונטק, הוסיף כי "היישום עבר בהצלחה על אף משך הזמן הקצר שעמד לרשותנו, ללא תקלות וללא כל פגיעה בפעילותה השוטפת של אלוט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים