One1 הטמיעה מערכת ERP פרי פיתוחה באמיקוטיוב בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

במסגרת פרויקט שארך כשמונה חודשים, הוטמעה המערכת בשני אתרים עיקריים של החברה, מפעל גברעם בדרום והמפעל בקיבוץ גניגר, והיא תומכת בכ-30 משתמשים המפעילים את כלל המחלקות במפעל ● יפעת פוהורילס, מנכ"ל אמיקטיוב: "המערכת תצעיד את החברה קדימה - הן במיחשוב והן בתפעול"

One1

One1 הטמיעה מערכת ERP One1View במפעל אמיקוטיוב שבקיבוץ גניגר. אמיקוטיוב היא יצרנית ליבות קרטון ומוצריה משמשים בענפי התעשייה, הבניה, העיצוב והאריזה. הפרויקט ארך כשמונה חודשים והסתיים ביולי האחרון. היקפו הכספי עומד על כחצי מיליון שקלים.

המערכת הוטמעה בשני אתרים עיקריים של החברה, מפעל גברעם בדרום והמפעל בקיבוץ גניגר, והיא תומכת בכ-30 משתמשים המפעילים את כלל המחלקות במפעל. במסגרת הפרויקט הוטמעו המודולים הבאים: פיננסיים, רכש, מלאי, ייצור, מכירות, שיווק, בקרת איכות ומשאבי אנוש. המערכת שהוטמעה החליפה מערכת מסוג מעל"ה דור א', אף היא פרי פיתוח של One1 שעבדה בחלק מהמפעל.

לדברי יפעת פוהורילס, מנכ"ל אמיקטיוב, "המערכת תצעיד את החברה קדימה – הן במיחשוב והן בתפעול. המערכת תניב תוצאות בטווח הארוך ותוכיח את עצמה בעתיד הקרוב".

רונן בנבניסטי, מנהל חטיבת One1ERP: "הטמעת המערכת במפעל  אמיקוטיוב משפרת את תהליכי העבודה בתחומי הייצור, הליקוט, המשלוחים וניהול המחסן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים