LG נכנסת לשוק הטאבלטים: תשיק את המכשיר הראשון בסוף השבוע

המכשיר, LG G Pad, כולל מסך בגודל מיוחד - 8.3 אינץ', עם רזולוציית HD מלאה של 1,920x1,200 פיקסלים וצפיפות בינונית יחסית של 273 פיקסלים לאינץ' ● על פי החברה, היא בחרה בגודל המסך מאחר שהוא מאפשר להחזיק את המכשיר ביד אחת ● הטאבלט החדש יגיע לישראל באוקטובר וטרם ידוע כמה הוא יעלה

מה היא מתכננת הפעם? LG

LG, יצרנית הטלפונים החכמים הדרום קוריאנית, נכנסת גם לשוק הטאבלטים. החברה תשיק את הטאבלט הראשון שלה, LG G Pad, בתערוכת IFA 2013, שתיפתח בסוף השבוע. גודל המסך של המכשיר החדש ייחודי – 8.3 אינץ', עם רזולוציית אבחנה גבוהה ומלאה של 1,920×1,200 פיקסלים ועם צפיפות בינונית יחסית של 273 פיקסלים לאינץ'.

על פי החברה, היא בחרה בגודל המסך מאחר שהוא מאפשר להחזיק את המכשיר ביד אחת. LG מסרה, כי כמו במקרה של השקת טלפון הדגל האחרון שלה, ה-G2, היא מתבססת על צרכים שזיהתה במחקרים שביצעה בקרב צרכנים פוטנציאליים כדי למצוא מהי המידה המתאימה ביותר לטאבלט. המכשיר עתיד לשקול 338 גרם – משקל שמתאים לתצורת הגודל שלו. עם זאת, הוא כולל סוללה גדולה במיוחד, שמציעה נפח עבודה של 4,600mAh.

ה-G Pad מבוסס על Snapdragon 600, המעבד מרובע הליבות של קוואלקום (Qualcomm), שפועל במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ. הוא יגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, מצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסלים וקדמית של 1.3 מגה-פיקסלים, ומערכת ההפעלה אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2).

החברה תשלב בטאבלט כמה אפליקציות שהיא טוענת שאמורות לשפר את השימושיות שלו. כך, לדוגמה, האפליקציה Qpair תאפשר ל-G Pad לתקשר עם טלפונים וטאבלטים אחרים, גם של יצרניות אחרות, Qslide תאפשר להפעיל במקביל עד שלושה יישומים שונים ברמות שונות של שקיפות ו-KnockON תאפשר לכבות ולהדליק את הטאבלט בנקישה כפולה על המסך.

הטאבלט אמור להגיע לשוק הישראלי באוקטובר והוא יימכר בצבעים שחור ולבן. טרם ידוע כמה הוא יעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים