אייסר תשיק בסוף השבוע את הגרסה המעודכנת של מחשב ה-Aspire R7

המחשב מצויד בזרוע מיוחדת שמאפשרת לעבוד איתו בארבעה מצבי עבודה שונים, כולל טאבלט, וכן במצב עבודה מיוחד שמזכיר תחנות עבודה מהחלליות בסרטי מסע בין כוכבים ● הוא יבוסס על מעבדי Core-i מהדור הרביעי של אינטל, שיחליפו את מעבדי ה-Ivy Bridge עימם הושק המחשב - מה שצפוי להביא לשיפור בביצועים

אייסר (Acer) תציג בתערוכת IFA, שתיפתח בסוף השבוע בגרמניה, את הגרסה המעודכנת של מחשב ה-Aspire R7. מחשב זה, שהוצג בראשונה בחודש מאי האחרון, מצויד בזרוע מיוחדת שמאפשרת לעבוד איתו בארבעה מצבי עבודה שונים, כולל טאבלט, וכן במצב עבודה מיוחד שמזכיר תחנות עבודה מהחלליות בסרטי מסע בין כוכבים.

הגרסה החדשה של המחשב תהיה מבוססת על מעבדי Core-i מהדור הרביעי של אינטל (Intel), שידועים כמעבדי ה-Haswell. אלה יחליפו את מעבדי ה-Ivy Bridge עימם הושק המחשב. החלפת המעבד צפויה לשפר את הביצועים שמציע המחשב ואת התצוגה הגרפית, בזכות השבב המשולב המתקדם יותר שמשולב במעבדי הדור הרביעי.

אבל השינוי המשמעותי יותר הוא הוספת עט אלקטרוני לחבילה. באייסר אמנם קוראים לעט הזו Acer Active Pen, אך בפועל מדובר בשילוב של מסך ועט שמגיעים מבית N-Trig הישראלית. מדובר בטכנולוגיה שנקראת DuoSensePen ומאפשרת שילוב של מסך מגע שתומך בריבוי נקודות מגע עם חיישן יחיד, אך מדויק, שמזהה את לחצות העט ומאפשר כתיבה שמספקת חוויה זהה לזו כמו בעת כתיבה על נייר.

העסקה סביב המסך-עט הזה יכולה להניב ל-N-Trig הכנסה של כמה מיליוני דולרים בשנה, מכיוון שהמסך, שגודלו 15.6 אינץ' והוא בא עם רזולוציית HD מלאה, נחשב לאחד הרכיבים היקרים יותר בשלדת המחשב: כמה עשרות דולרים לכל יחידה.

הגרסה החדשה של ה-Aspire R7 אמורה להגיע לשווקי אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) כבר ברבעון הנוכחי, עם מחיר בסיסי של 999 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים