אפל שיחררה עדכון לגרסה 10.8.5 של OS X

העדכון מציג שיפורי אבטחה ויציבות עבור מערכת ההפעלה, ומתקן כמה תקלות בהן בהפעלה האוטומטית של שומר המסך והדרך בה מציגה המערכת הודעות שמתקבלות בתייבת המייל ● מעבר לכך מציעה אפל שיפור בתמיכה בהעברת קבצים אווירית, וכעת היא יודעת להשתמש בתקן ה-W-iFi החדש והמהיר 802.11ac

ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple) שיחררה עדכון חדש עבור מערכת ההפעלה הנוכחית שלה, Mountain Lion. העדכון החדש לגרסה 10.8.5 של OS X מציע, בין היתר, שיפורי אבטחה ויציבות עבור מערכת ההפעלה.

העדכון מתקן גם כמה תקלות שהתגלו במערכת ההפעלה, כולל אחת שקשורה לדרך בה היא מציגה הודעות שמתקבלות באמצעות דואר אלקטרוני, וכולל בעיות בהפעלה האוטומטית של שומר המסך. כמו כן תוקנה בעיה שגרמה לעתים לפתיחה של לוחות ההגדרה של מערכת ההפעלה בעת שימוש בכרטיסיות חכמות שונות. מעבר לכך מציעה אפל שיפור בתמיכה בהעברת קבצים אווירית, וכעת היא יודעת להשתמש בתקן ה-W-iFi החדש והמהיר 802.11ac.

שיפורים נוספים,  הרלוונטיים יותר לגרסת השרת של ה-Mountain Lion, קשורים למהירות ההעברה של קבצים גדולים באמצעות רשת האתרנט', וכן שיפור הביצועים ויכולת האימות של שרת Open Directory. יותר מאוחר במהלך השנה אמורה אפל לשחרר גרסה חדשה למערכת ההפעלה שלה, המכונה Mavericks.

את העדכון של Mountain Lion לגרסה 10.8.5, וכן תיקוני אבטחה לגרסאות הקודמות של מערכת ההפעלה OS X, ניתן למצוא באתר ההורדות של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים