מיקרוסופט פרסמה סרטון שמלגלג על אפל – והורידה אותו תוך זמן קצר

הסרטון שפרסמה החברה מלגלג על מכשירי ה-iPhone החדשים שהשיקה אפל, ובמיוחד על המחיר, הצבעים ועובדת היותו של אחד מהם עשוי מפלסטיק ● עם זאת, תגובות שליליות שקיבלה מיקרוסופט הביאו אותה מהר מאוד להסיר את הסרטון ● האם היא צדקה? צפו ותשפטו בעצמכם

מיקרוסופט (Microsoft) הצטרפה ל-HTC, מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) ונוקיה (Nokia), והעלתה גם היא סרטון שמלגלג על אפל (Apple), בעקבות השקת הגרסאות החדשות של ה-iPhone. עם זאת, היא הורידה אותו מיו-טיוב (YouTube) זמן קצר לאחר שהעלתה אותו, בעקבות תגובות שליליות שקיבלה, שטענו שהסרטון לא מצחיק.

הסרטון מתרחש במטה של אפל בקופרטינו, קליפורניה, החל ב-2003. נראים בו שני עובדים בחברה שמנסים להסביר לדמות נוספת, שיושבת בגבה אל המצלמה ולא מדברת (טים קוק?), על טלפון חכם חדש – רמז ל-iPhone. מיקרוסופט מבליטה בסרטון כמה מהמאפיינים של ה-iPhone 5C – היותו עשוי מפלסטיק, ושל מכשיר הדגל, iPhone 5S – שהוא מגיע בין היתר בצבע זהב, ומגחיכה אותם.

בנוסף, החברה מגחכת בסרטון על המחירים הלא זולים במיוחד של מכשירי ה-iPhone החדשים, כשאחד העובדים אומר, כי "החלק היפה הוא שאנחנו יכולים לתמחר את המכשיר באיזה מחיר שאנחנו רוצים".

הסרטון הוא חלק מקמפיין timetoswitch# של מיקרוסופט, שבמסגרתו היא מנסה להעביר בעלי מכשירי iOS ואנדרואיד (Android) לקנות מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה – חלונות פון (Windows Phone).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים