אחרי אפל: גם מיקרוסופט מציעה טרייד-אין תמורת מכשירים של חברות אחרות

הענקית מרדמונד תשלם עד 350 דולרים ללקוחות שימכרו לה מכשירי iOS, אנדרואיד או בלקברי ● התנאי הוא שהם יקנו מכשירים מבוססי חלונות פון לפני ההחזרה ● אנליסטים טוענים, כי מיקרוסופט מנסה באמצעות התוכנית לקנות לקוחות

מיקרוסופט (Microsoft) אחרי אפל (Apple): הענקית מרדמונד השיקה תוכנית להחזרת מכשירים ישנים לחנויות החברה וקבלת תשלום תמורתם, יותר משלושה חודשים לאחר שהמתחרה החלה לעשות זאת. החברה הודיעה, כי תשלם עד 350 דולרים ללקוחות שיבצעו טרייד-אין למכשירי iOS, אנדרואיד (Android) ובלקברי (Blackberry). המטרה של מיקרוסופט היא להרחיב את השימוש במערכת ההפעלה שלה – חלונות פון (Windows Phone) – ובמחשבי Surface.

הלקוחות יכולים להחזיר במסגרת הטרייד-אין טלפונים חכמים וטאבלטים של מגוון יצרניות, בהן סמסונג (Samsung) ולנובו (Lenovo), ולקנות את המכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה גם מחברות אחרות, למשל נוקיה (Nokia), הוואווי (Huwaii), אסוס (Asus), דל (Dell) או HTC.

התנאי לביצוע העסקה הוא שהלקוח יקנה קודם כל מכשיר מבוסס חלונות פון – טלפון חכם או טאבלט – ושהפער בין קניית המכשיר החדש להחזרת הישן יהיה לכל היותר 30 ימים. התהליך מתבצע כך שלאחר הרכישה מקבל הלקוח הודעה מחברת משלוחי החומרה Clover Wireless לפיה הוא יכול לשלוח את המכשיר הישן שלו ובלבד שיצרף הוכחה, כי הוא אמנם קנה מכשיר של מיקרוסופט. אחרי שהענקית מרדמונד מאשרת את העסקה, היא מזכה את כרטיס הוויזה (Visa) של הלקוח.

סטפן בייקר, אנליסט מקבוצת NPD, שמתמחה בעסקות Retail, אמר שמיקרוסופט מנסה באמצעות התוכנית החדשה לקנות לקוחות. לדבריו, "כל החברות עושות זאת. זה כל העניין בשיווק ובפרסום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים