גרטנר: כמעט שני שלישים מהארגונים ישקיעו השנה ב-Big Data

מדובר בנתון הגבוה יותר מזה שנרשם בשנה שעברה, שעמד על 58% ● 27% מהארגונים בעולם כבר השקיעו בשנה שעברה בפרויקטים לטיפול בתחום, 31% מתכוונים לעשות כך השנה או ב-2014 ו-15% - בשנים הקרובות

הייתה פרטיות ואיננה. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

כמעט שני שלישים (64%) מהארגונים ברחבי העולם משקיעים או מתכננים להשקיע השנה ב-Big Data – נתון הגבוה יותר מזה שנרשם בשנה שעברה, שעמד על 58% – כך עולה ממחקר חדש של גרטנר (Gartner).

חברת המחקר ציינה, כי 27% מהארגונים בעולם כבר השקיעו ב-2012 והשיקו פרויקטים לטיפול בנתונים רחבי היקף. 31% מהם מתכוונים לעשות כך השנה או ב-2014 ו-15% מתכננים להשקיע בתחום בשנים הקרובות.

לדברי עורכי המחקר, הגידול המשמעותי בנתון הכולל, מ-58% ל-64%, משקף את הדעה המחלחלת בארגונים, לפיה השקעה בתחום יכולה לסייע להם. 54% מהארגונים מצפים שהטיפול בתחום Big Data ישפר ויעצים את חוויית הלקוח, בעוד 42% מהם מצפים לשיפור ולייעול התהליכים התפעוליים בארגון. 39% מהארגונים מאמינים, כי השקעה בתחום תביא להם יכולת להשיק מוצרים חדשים או לפעול עם מודלים עסקיים חדשים.

עוד העלה הדו"ח, כי יש שונות בנושא בין מגזרי התעשייה השונים: 39% מהארגונים במגזר התקשורת והמדיה, 34% מארגוני הבנקאות ו-32% מהארגונים בתעשיית השירות ישקיעו בתחום. ההשקעה הגבוהה ביותר בתחום צפויה להיות בקרב ארגונים ממגזר התחבורה (50%) ולאחריהם בריאות (41%) וביטוח (40%).

לדברי ליסה קאט, מנהלת מחקר בגרטנר, "לתעשיות שונות יש עדיפויות שונות כשזה מגיע ל-Big Data. התעשיות שמניעות את הטיפול המועדף בתחום חוויית הלקוח הן מעולמות הקמעונות, הביטוח, המדיה והבנקאות. מנגד, ארגונים שיעילות התהליך היא בעדיפות עליונה אצלם הם ארגוני ייצור, ארגונים ממשלתיים וארגונים ממגזרי החינוך, הבריאות והתחבורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים