תמונות של Lumia 929 דלפו לרשת: עם הגרסה הבאה של חלונות פון 8 ותמיכה ב-LTE

הגולש evleaks עשה זאת שוב, וחשף בחשבון הטוויטר שלו תמונות של החלקים הקדמי והאחורי של המכשיר הבא מבית נוקיה ● עולה מהן, כי הוא יגיע עם מסך בגודל של 5 אינץ' וישווק על ידי וריזון

רק לפני כשבוע חשף evleaks בטוויטר (Twitter) תמונה של ה-Kindle Fire החדש של אמזון (Amazon) וכבר הוא עושה זאת שוב: הפעם הוא פרסם שתי תמונות של Lumia 929 – המכשיר החדש מבית נוקיה (Nokia).

התמונות שחשף evleaks מראות את הצדדים הקדמי והאחורי של המכשיר. נראה בהן הלוגו של וריזון (Verizon), מה שמרמז על כך שהוא יושק בחברה הזאת ויתמוך בטכנולוגיית LTE. אתר EnGadjet מעריך, על פי התמונה של החלק הקדמי של המכשיר, שמדובר במסך בגודל 5 אינץ'. עובדה זו ככל הנראה מצביעה על כך שמערכת ההפעלה שלו תהיה הגרסה הבאה של חלונות פון 8 (Windows Phone 8), שתכונה General Distribution Release 3. זה הגיוני בפרט לנוכח העובדה שחטיבת המכשירים הניידים של נוקיה נרכשה באחרונה על ידי מיקרוסופט (Microsoft), ששילמה עליה 7.2 מיליארד דולרים.

נצטרך לחכות ככל הנראה כמה שבועות על מנת לגלות האם התמונות אמיתיות והנתונים מדויקים. נוקיה קבעה אירוע למחרתיים (ה'), 26 בספטמבר, אולם דחתה אותו לאוקטובר. היא אמורה להשיק במסגרת אירוע זה פאבלט וחומרה נוספת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים