יובל סברוני, אורקל: "לפני 12C לא היה בסיס נתונים שידע לטפל בפיתוח אפליקציות לענן"

"עם ההשקה של 12c, ניתן לפתח אפליקציה אחת לענן ולבנות לכל לקוח בסיס נתונים נפרד, כאשר כולם משתמשים באותה התשתית", אמר סברוני - סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה באורקל ישראל, בשיחה עם אנשים ומחשבים ● לדבריו, "רבים מיצואני התוכנה הישראלים כבר החלו ליישם את הטכנולוגיות החדשות שמציעה גרסה 12c, ואלה חדשות גדולות מאוד - גם עבורנו וגם עבורם"

"גרסה 12c החדשה של בסיס הנתונים של אורקל (Oracle) היא בשורה דרמטית מאוד עבור יצואני התוכנה, ובעיקר אלו שמפתחים אפליקציות בסביבת ענן. עד היום לא היה אף בסיס נתונים בעולם שידע לטפל בפיתוח אפליקציות לענן, שצריכה כמובן לתמוך בלקוחות שונים", כך אמר יובל סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה באורקל ישראל, בשיחה עם אנשים ומחשבים. לדבריו, "לקוחות הטלקום הגדולים, למשל, כמו ספרינט (Sprint) ו-ורייזון (Verizon), היו מפתחים אפליקציות שונות עד היום בהתאם ללקוח. זה יצר הרבה בעיות, אתגרים ועבודה כפולה. כעת, עם ההשקה של 12c, ניתן לפתח אפליקציה אחת לענן ולבנות לכל לקוח בסיס נתונים נפרד, כאשר כולם משתמשים באותה התשתית. אותו הדבר נכון, כמובן, גם ליצואני התוכנה הישראלים, כמו אמדוקס (Amdocs), קומברס (Comverse) ואחרים, שמפתחים מערכות על גבי פלטפורמת ענן".

סברוני אמר את הדברים לאנשים ומחשבים במסגרת כנס הענק Oracle Open World 2013, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, קליפורניה. הכנס, שננעל ביום ה' האחרון, משך אליו כ-60 אלף משתתפים – גידול של 20% לעומת 2012. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכללה כ-150 לקוחות, שותפים ובכירי אורקל ישראל, הוביל משה חורב – סגן נשיא באורקל העולמית ומנכ"ל הסניף הישראלי של החברה.

לדברי סברוני, "נציגים של ISV's ישראלים רבים הגיעו לכנס השנה – חלקם אפילו מציגים בתערוכה ומרצים במושבים שונים. רבים מהם כבר החלו ליישם את הטכנולוגיות החדשות שמציעה גרסה 12c, ואלה חדשות גדולות מאוד – גם עבורנו וגם עבורם. הם מחפשים טכנולוגיית תשתית שתאפשר להם להעביר אפליקציות לענן תוך שינוי מינימלי בקוד, וזה בדיוק מה שאורקל נותנת להם".


צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

"הכנס השנה הוא חגיגה אמיתית עבור קהילת יצואני התוכנה הישראלית, ה-ISV's וה-OEM's", ציין סברוני, "גם כי יש פה מעל ל-60 אלף לקוחות פוטנציאליים שלהם, וגם כי יצואני התוכנה הישראלים הם גופים שנמצאים תמיד בחזית הטכנולוגיה ובכנס הוכרזו כמה הכרזות מאוד דרמטיות. השנה ניתן למצוא פה נציגים מחברות כמו אמדוקס, קומברס, קלריזן (Clarizen), מלם שכר, RSA, מלאנוקס (Mellanox), לייבפרסון (LivePerson), נייס (NICE), פנאיה (Panaya) ו-JFrog. מדובר בחברות גדולות ומוכרות, בהן הגדולות והמצליחות ביותר בתחומן".

הוא ציטט נתוני סקר שערכה IDC ישראל, לפיהם 83% מכלל יצואני התוכנה הישראליים, הם יצואנים מבוססי טכנולוגיות אורקל. "אנחנו מלווים את החברות הללו מהשלב הראשוני, הפיתוח, ולאחר מכן עוזרים להן בשיווק ובמכירות בחו"ל", הוא פירט. "כך, אנו מקדמים את עסקיהן. כמחצית מהחברות הישראליות, יותר מ-150 שעמן אורקל נמצאת בקשרי OEM, כבר מייצרות הכנסות לעצמן ולאורקל, בכך שהן מטמיעות על הפלטפורמות שלהן את מגוון המוצרים והטכנולוגיות שלנו. זה win-win קלאסי".

השתתף בהכנת הידיעה: פלי הנמר

הכותבים הם שליחי אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים