מיקרוסופט מציגה: טרייד-אין למכשירי iPhone

הענקית מרדמונד מעוניינת להעביר את לקוחות אפל לשימוש במכשירים מבוססי חלונות פון, דוגמת Lumia 1020 של נוקיה ● המשימה לא תהיה קלה: 70% ממשתמשי iPhone מרוצים מהמכשיר שלהם

ימים אחדים לאחר שהודיעה על תוכנית טרייד-אין כללית למכשירים של חברות אחרות משיקה מיקרוסופט (Microsoft) תוכנית ספציפית למכשירי iPhone. התוכנית מיועדת לצפון אמריקה בלבד, ומטרתה היא להעביר משתמשים מ-iOS לחלונות פון (Windows Phone).

על פי התוכנית, שתנאיה מפורטים בחנות המקוונת של מיקרוסופט, לקוחות שימכרו לה מכשירי iPhone 4S מ-2011 או iPhone 5 מ-2012 "במצב טוב" יקבלו לפחות 200 דולרים תמורת כל מכשיר. התשלום יינתן כזיכוי שניתן לממש בעת רכישה בחנות של מיקרוסופט.

בדומה לתוכנית הכללית, גם בעלי מכשירי ה-iPhone שרוצים למכור אותם למיקרוסופט במסגרת הטרייד-אין צריכים להביא אותם לאחת מ-77 החנויות הפיזיות של הענקית מרדמונד בארצות הברית, קנדה או פורטו ריקו. נציגי המכירות בחנות יבדקו את המכשיר ויעריכו את שוויו בדולרים, "בכפוף לשיקול דעתה של מיקרוסופט ובאישור מנהל החנות", נכתב באתר החברה.

ניתן לממש את הזיכוי ברכישה של כל אחד מהמוצרים בחנויות מיקרוסופט, ובכלל זה של מחשבי לוח מדגמי Surface או מחשבי PC מתוצרת צד שלישי. בכך מבקשת מיקרוסופט להעביר את משתמשי iPhone בעיקר למכשירים מבוססי חלונות פון (Windows Phone), דוגמת Lumia 1020 של נוקיה (Nokia), שאת חטיבת המכשירים הניידים שלה רכשה הענקית מרדמונד לא מכבר. עם זאת, נוכח סקרים המצביעים על כך שכ-70% ממשתמשי ה-iPhone "מרוצים מאוד" מהמכשיר שלהם, לא תהיה זו משימה פשוטה להעביר אותם למכשירי נוקיה. סביר יותר להניח שהזיכוי ישמש לרכישה של מחשב PC.

הסכומים שבהם נקבה מיקרוסופט דומים למקובל בשוק בארצות הברית, שם משלמים סוחרים במכשירים משומשים בין 200 ל-300 דולרים תמורת מכשירי iPhone משומשים בני שנה או שנתיים. באתר החברה נכתב, כי התוכנית שלה תהיה בתוקף עד שלושה בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים