שגיא פרום, HP ישראל: "גם המשתמשים במגזר העסקי מצפים למכשירים סקסיים"

"השוק העסקי מושפע בשנים האחרונות מהשוק הצרכני - גם בו קיים רצון לעבוד עם מחשבים קלים, דקים ובעלי טכנולוגיות מתקדמות", אמר פרום, מנהל פתרונות מסחריים וניידים עסקיים בקבוצת psg של החברה, בעקבות השקות החברה אמש בברצלונה ● "המוצרים החדשים שלנו - חלק ממגמת ההצטרכנות של ה-IT"

02/10/2013 12:57

"השקת המוצרים החדשים שלנו תואמת את מגמת ההצטרכנות של ה-IT", כך אמר שגיא פרום, מנהל פתרונות מסחריים וניידים עסקיים בקבוצת psg של HP ישראל. ענקית הטכנולוגיה השיקה אתמול (ג') בברצלונה מוצרי ניידות והדפסה, בהם סדרת המחשבים EliteBook בגרסאות 200, 400 ו-900, שמיועדת למגזר הקורפרייט-אנטרפרייז וכבר מוצעת בשוק הישראלי.

לדברי פרום, "השוק העסקי מאוד מושפע בשנים האחרונות מהשוק הצרכני: גם בו מצפים המשתמשים לעבוד עם מחשבים קלים, דקים וסקסיים, עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות, ביצועים חזקים ואורך חיי סוללה מפתיע. בה בעת, ארגונים במגזר הקורפרייט-אנטרפרייז, כמו אמדוקס וצ'ק פוינט (Check Point), דורשים מאפיינים מתקדמים נוספים, בהם יכולות ניהול, אבטחת מידע, יציבות, התקנה קלה ומערכת הפעלה בסטנדרט מקצועי. שילוב נדרש זה בין העולמות זוכה למענה בהכרזה הנוכחית".

הוא חוזה, כי "בעקבות ההכרזה נחזק את ההובלה שלנו בשוק הישראלי. המכשירים הניידים החדשים דקים ב-40% וקלים ב-30% מאחרים. אנחנו צופים אימוץ רחב ומהיר לסדרות המובילות במגזר הקורפרייט-אנטרפרייז". לדבריו, הניידים בסדרות היוקרתיות יותר בנויים מחומרים כמו מגנזיום ואלומיניום, שמאפשרים שימור של החלק הקדמי הפגיע, מקלדות עמידות בפני נוזלים ותאורה אחורית למקלדת. הם אף כוללים יכולות אבטחת מידע, בהן הפיתוח החדש Assured starts BIOS, שנועד להגן על ה-BIOS מפני מתקפות של מזיקים. במקרה של התקפה, הטכנולוגיה מאפשרת ביצוע אוטומטי של התאוששות וחזרה למצב שהיה לפניה.

עוד ציין פרום, כי "חיבור הרשת RG 45 וחיבור ה-VGA תופסים נפח משמעותי, והם מעמידים אתגר בפני יצרני המיחשוב הנייד. שמרנו על הימצאות החיבורים האלה בסדרות היוקרתיות, כי החלופה של עבודה עם מתאמים נמצאה מסורבלת בסקרים המקדימים שערכנו בקרב הלקוחות".

מוצרים נוספים
פרום התייחס למוצר נוסף של HP – דיסק בטכנולוגיית SSB, תוך אפשרות לשילוב דיסקים רגילים עם Flashcache של אינטל (Intel). "אפשר למשל לשלב עם דיסק SSB תוספת של כרטיס בנפח 120 ג'יגה-בייט, אותו ניתן להגדיר כאחסון משני. זו חלופה לדיסק SSB בנפח 512 ג'יגה-בייט, שעתיד לצאת לשוק בקרוב".

בסדרת ה-EliteBook 800 מציעה החברה סוללה שמאפשרת עד 15 שעות עבודה, כמו גם אפשרות להוסיף סוללה משנית, שמתחברת לתחתית של המכשיר הנייד. "ביחד, הסוללות האלה מציעות זמן עבודה של 33 שעות", אמר פרום.

בתחום מערכות ההפעלה מציעה HP, כמו רבים מהיצרנים האחרים, את חלונות 7 (Windows 7), עם רישיון אפריורי לחלונות 8 (Windows 8), מאחר שארגונים רבים עדיין לא מוכנים לבצע את המעבר למערכת ההפעלה החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים