הרברט קוואק, HP: "בתוך שנתיים – כ-40% מכוח העבודה יהיה נייד"

"עובדים צריכים יכולת תנועה עם מכשירים ניידים, קישוריות למידע מאובטח והתחברות קלה לפתרונות הדפסה - תוך כדי ביצוע העבודה", אמר קוואק, סגן נשיא ומנהל עולמי של עסקי הדפסת לייזר ● "היעדים העסקיים שלנו ברורים – להוביל בתחום המערכות האישיות וגם בפתרונות ההדפסה"

03/10/2013 11:11

"37% מכוח העבודה ב-2015 יהיה נייד. עובדים צריכים יכולת תנועה עם המכשירים שלהם, קישוריות למידע באופן מאובטח ויכולת התחברות קלה לפתרונות הדפסה מגוונים – כל זאת תוך כדי ביצוע העבודה בכל זמן ובכל מקום. HP נערכת לכך", אמר הרברט קוואק, סגן נשיא ומנהל עולמי של עסקי הדפסת לייזר בקבוצת pps של החברה.

קוואק אמר את הדברים באירוע השקה של מכשירים ניידים ופתרונות הנדסה שערכה HP בברצלונה. הוא ציין שהחברה "תתמוך במגמת הניידות במגוון טאבלטים, מחשבי מחברת ושירותים. כולם יהיו זמינים כך שאנשים יוכלו לבצע את עבודתם בכל מקום".

"היעדים העסקיים שלנו ברורים", הוסיף. "אנחנו רוצים להשיג מובילות בתחום המערכות האישיות ולחזק את תחום פתרונות ההדפסה. נמשיך לפעול ליצירת תוכניות יצירתיות לצורך חיזוק תוכניות הערוצים שלנו".

"סגנון חדש בעולם ה-IT"
"בימים אלה צומח סגנון חדש של IT, כפועל יוצא של צרכים חדשים מצד הלקוחות", ציין קוואק. "בשנים האחרונות יש מעבר מעידן אתרי האינטרנט לעידן המדיה החברתית, כך שדרכי ההתקשרות משתנים. למשל, טקסט כתוב הופך לדרך מקובלת יותר ויותר להעברת מסרים בין אנשים, הן בעולם הצרכני והן בעסקי". לדבריו, עולם ה-IT מתבסס כיום על ארבע אבני בניין: מיחשוב ענן, אבטחה, ניידות ו-Big Data. "העולם מתמודד עם נפחים במושגים שהופכים שגורים יותר ויותר בעולם ה-IT, כמו פטה-בייט וסטה-בייט", אמר.

קוואק הבטיח כי HP תמשיך לראות במיחשוב האישי את הליבה העסקית של החברה. "נמשיך לפתח את עסקי ה-PC המסורתיים: המחשבים השולחניים והניידים, וכל ההתקנים שדרושים לאנשים עבור עבודתם – ולספק חדשנות", אמר. הוא התייחס בהקשר זה ל-HP Spectre x2v, מחשב מחברת שמאפשר לנתק את המסך ולהפוך את המכשיר לטאבלט.

הוא הוסיף ש-HP לא מתפשרת בנושא האבטחה והציג מעל בימת האירוע את "חליפת האבטחה" של החברה, שמוסיפה פונקציונאליות ל-HP ElitPad – סדרת טאבלטים מבוססי חלונות 8 (Windows 8). זו מאפשרת שירותי אימות זיהוי (אותנטיקציה), שמבטיחים כניסה מאובטחת לרשתות הארגוניות לעובדים ניידים בשטח. הפתרון כולל קורא חכם של כרטיסים, תאימות לפתרונות הצפנה מגוונים ואופציה לקורא טביעות אצבע, כניסת USB 3.0 וכניסת HDMI. בנוסף, ענקית הטכנולוגיה חשפה באירוע סל של מחשבים ניידים מעוצבים למגזר העיסקי, בהם מחשבי אולטרה בוק מאובטחים.

דרישות של העובדים מול אלה של המנהלים
"עסקים נמצאים כיום בשיאם של שינויים בסביבת העבודה, בעת שהעובדים דורשים מכשירים ניידים מעוצבים ומנהלי ה-IT, לעומתם, דורשים שטכנולוגיות הארגון יהיו מאובטחות וניתנות לניהול", אמרה קרול הס, סגנית נשיא ומנהלת תחום ה-PC ב-HP. "על רקע זה תכננו סדרות חדשות של מחשבי EliteBook ו-ProBook ניידים, שמתאפיינים בעמידות ואבטחה ברמה גבוהה ומשולבים עם עיצוב דק באופן משמעותי".

פתרונות מיחשוב ניידים נוספים שהוצגו בכנס הם EliteBook 800, שמהווה סדרת הדגל עבור מגזר ה-Corporate. "הסדרה דקה יותר בכ-40% וקלה יותר ב-28% בהשוואה לדורות קודמים", אמרה הס. היא ציינה שהמחשבים הללו תוכננו עבור עובדים שמרבים בנסיעות, עם אופציה לסוללה בעלת משך עבודה של 33 שעות ושרידות של מחשב עסקי מוקשח, תוך תאימות לתקן MIL-STD 810G. ה-HP ElitBook 800 כוללת את HP Sure Start – טכנולוגיה מבוססת חומרה שמשקמת באופן אוטומטי מערכות שקרסו עקב מתקפה על ה-BIOS בתוך חצי דקה, כך שמשתמשים יכולים להמשיך בעבודה ולצמצם משכי זמן של השבתות.

סדרת HP ProBook 600, שהוצגה אף היא באירוע, מתאפיינת במארז קשיח אך בעל עיצוב חדשני, עם מגוון רחב של טכנולוגיות עסקיות, לרבות מסכי HD וחלופות מגוונות לקישוריות. סדרת HP ProBook 400 תוכננה בהתאמה לצרכים ולתקציבים של מגזר החינוך ועסקים קטנים-בינוניים יותר. מדובר במחשבים שמתאפיינים בשרידות גבוהה, עיצוב חדשני וביצועים מהירים באמצעות מעבדי הדור הרביעי של אינטל (Intel).

מ-HP נמסר, כי סדרת ה-HP Elitebook 800 זמינה החל מימים אלה וסדרות ה-HP Probook 600 וה-HP Probook 400 תהיינה זמינות בישראל החל מאמצע החודש הבא.

דבר נוסף עליו הכריזה HP באירוע בברצלונה הוא HP Mobile Connect – שירות פס רחב בתשלום מראש למשתמשים ניידים שיכולים להתחבר לרשת באמצעות מספר דגמים של מחשבי HP ProBook ,HP EliteBook ו-HP ElitePad 900. השירות מוצע באירופה בלבד.
באירוע אף הוצגו מספר פתרונות הדפסה חדשים לעולמות העסקי והפרטי, בהם ראש הדפסה שעל פי קוואק, מכסה את כל רוחב הדף. כך מתאפשרת הדפסה של 70 דפים בדקה, במחצית מעלות ההדפסה בטכנולוגיית לייזר מסורתית, אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים