הכנס השנתי של VMware ייפתח מחר בברצלונה

כנס VMworld לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה צפוי למשוך אליו יותר מ-8,000 משתתפים ובהם יותר ממאה נציגים ישראלים ● רענן ביבר, מנהל הסניף הישראלי, ושמוליק ענתבי, דירקטור אזור הים התיכון בחברה, יובילו את המשלחת הישראלית שכוללת בין היתר נציגים מצ'ק פוינט, משרד הביטחון, אמדוקס, נייס והטכניון

14/10/2013 17:54

VMware, ענקית הווירטואליזציה ותשתיות הענן, תפתח מחר (ג') את הכנס השנתי VMworld לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) במרכז הכנסים בברצלונה, ספרד. הכנס צפוי למשוך אליו יותר מ-8,000 משתתפים מכלל המדינות באזור.

בחודש אוגוסט האחרון נערך בסן פרנסיסקו הכנס לאזור אמריקה ובו השתתפו יותר מ-22 אלף מבקרים. משלחות של ישראלים מגיעות לשני הכנסים, משני צדי האוקיינוס האטלנטי. כ-40 ישראלים השתתפו בכנס האמריקאי במשלחת אותה הוביל שמוליק ענתבי, דירקטור אזור הים התיכון של VMware. לברצלונה נרשמו לא פחות מ-100 מקצוענים, מפתחים, משתמשים ושותפים של VMware, הפעם בראשותם של רענן ביבר, מנהל הסניף הישראלי, וכן שמוליק ענתבי.

בין הארגונים ששלחו נציגים ניתן למנות את צ'ק פוינט (Check Point), אפלייד מטיריאלס (Applied Materials), בנק ירושלים, טוגה רשתות, חואוויי ישראל (שותפה), מלאנוקס, קומברס (Comverse), אלבר, נייס, אמדוקס (Amdocs), טבע, הטכניון, משרד הביטחון ועוד. בכנס יציגו הנהלת החברה ומקצועניה את הכיוון החדש של החברה. לאחר כיבוש שוק הווירטואליזציה של השרתים, מטרתה הנוכחית היא לכבוש את וירטואליזציית האחסון והרשתות ולהציב את VMware כמלכת מרכזי הנתונים מוגדרי התוכנה.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראלזו הפעם הראשונה של פט גלסינגר, המנכ"ל הנוכחי של VMware, בכנס העולמי. הוא נשלח על ידי ג'ו טוצ'י, מנכ"ל EMC – החברה אם שרכשה את מייסדת הווירטואליזציה לפני כעשור. טוצ'י גייס את גלסינגר מאינטל (Intel), בה עבד כ-30 שנה, וסימן אותו כיורשו. לבסוף, טוצ'י התחרט על הכרזת הפרישה, נשאר בראש EMC ושלח את גלסינגר לנהל את VMware במקום פול מריץ, מוותיקי מיקרוסופט (Microsoft).

קבוצת אנשים ומחשבים היא היחידה שמדווחת ישירות ובעדכונים חיים משני הכנסים. אור יעקב דיווח מהכנס שנערך בסן פרנסיסקו בחודש אוגוסט האחרון, ופלי הנמר ידווח השבוע בזמן אמת מברצלונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים