הסטארט-אפ הישראלי Re-Sec יפיץ פתרונות אבטחה עם טכנולוגיה של ThreatTrack האמריקנית

Re-Sec תשלב את טכנולגיית ה-Malware Analysis Sandbox בפתרונותיה, מה שיאפשר לה להציע ללקוחות שכבת הגנה נוספת מפני התקפות סייבר ● ג'וליאן וייטס, מנכ"ל ThreatTrack: "גם בישראל, הנמצאת באזור רווי מתחים וניסיונות ריגול, יש צורך בהגנה מירבית לארגונים אזרחיים וצבאיים"

הסטארט-אפ הישראלי Re-Sec Technologies ישלב בפתרונות האבטחה שלו טכנולוגיה מבית חברת אבטחת המידע האמריקנית ThreatTrack. כך על פי הסיכום שיתוף פעולה שפרסמו היום (א') החברות.

Re-Sec תשלב את טכנולגיית ה-Malware Analysis Sandbox של ThreatTrack בפתרונותיה, מהלך שיאפשר לחברה הישראלית להציע ללקוחות שכבת הגנה נוספת מפני התקפות סייבר. מוצר ה-ThreatAnalyzer ישולב כחלק מרכיבי האבטחה הייחודיים בפלטפורמת MachineSafe של Re-Sec ויאפשר ביצוע אנליזה התנהגותית של קבצים על גבי סימולציה המדמה מחשב משתמש רגיל בארגון. שילוב האמצעים השונים מבטיח שיפור משמעותי בהעלאת יכולות הזיהוי כנגד מתקפות סייבר ו-Advanced Persistent Threats, מסרו החברות.

Re-Sec, שהוקמה ב-2010 על ידי אורן שניצר, פועלת בתחום אבטחת המידע ומפתחת פלטפורמה ארגונית, רב שכבתית, המאפשרת לארגונים להתגונן אל מול איומים שונים של מתקפות סייבר. המערכת של החברה, פלטפורמת MachineSafe, מאתרת קבצים "נגועים" העשויים לפגוע בארגון. אלו לא יורשו להיכנס לתוך המערכת הממוחשבת של הארגון ויזרקו החוצה. ניטור הקבצים נעשה על ידי שילוב מערכות מבוססות חתימה וכאלה שלא מבוססות חתימה. הסטארט-אפ הישראלי הוא חברת פורטפוליו של חברת ההשקעות explore.dream.discover, שבבעלות Plus ventures ו-2BANGELS.

אורן שניצר, מייסד ומנכ"ל Re-Sec: "משנה לשנה ישנה עלייה חדה בניסיונות של גורמים עוינים לחדור לתוך מערכות בחברות, ארגונים ומוסדות ציבוריים. גם כלי ההגנה מפני המתקפות הללו הולכים ומשתכללים ושיתוף הפעולה שלנו עם ThreatTrack מאפשר לנו לספק עוד שכבת הגנה מהותית להתגוננות מפני סוג כזה של ניסיונות. את העוצמה של שילוב הכלים הללו אנו יכולים היום להציע לארגונים החל מעמדות המסדרון ועד לתחנות הקצה עצמן של משתמשי הארגון ולהישאר תחרותיים ביותר בתמחור הכולל של המערכת".

ג'וליאן וייטס, מנכ"ל ThreatTrack האמריקנית: "Re Sec מכירה בכך שאנטי וירוס לבדו אינו מספיק כשמדובר במאבק נגד האיומים המתקדמים של היום. על ידי שילוב שתי הטכנולוגיות, Re-Sec תוכל לספק ללקוחות  הגנה מרבית מפני מתקפות סייבר. בארה"ב הגנה על מערכות בתוך חברות ומוסדות הפכה לקריטית. גם בישראל, הנמצאת באזור רווי מתחים וניסיונות ריגול, יש צורך בהגנה מירבית לארגונים אזרחיים וצבאיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים