VMware הכריזה על הקמת ענן היברידי במדינות אירופה

פתרון ה-vCHS יהיה זמין באנגליה החל מהרבעון הראשון של 2014 ומאוחר יותר במדינות אירופה נוספות ● ענקית הווירטואליזציה הכריזה בנוסף גם על יכולות ניהול חדשות ושוק יישומים רחב לענן ההיברדי

22/10/2013 16:28

VMware הכריזה על הרחבת פתרון הענן ההיברידי vCHS (ר"ת vCloud Hybrid Service) כך שיהיה זמין גם באירופה החל מתחילת 2014. ה-vCHS מתוכנן להגיע לאנגליה ברבעון הראשון של השנה הקרובה, כאשר חוות השרתים תמוקם בעיר סלאו, ליד שדה התעופה הית'רו שבסמוך ללונדון, המוכר כעתיר תשתיות פייבר-אופטיות בו פועלים כבר ארבעה מפעילי שירותי ענן ציבורי. כך הכריזה ענקית הווירטואליזציה בכנס המשתמשים השנתי VMworld Europe 2013 לאזור EMEA (ר"ת אירופה, מזרח תיכון ואפריקה), שנחתם בברצלונה לפני ימים אחדים.

עם זאת, VMware לא גילתה את שמו של ספק מרכז הנתונים הפיזי, שממנו היא מפעילה את הענן הציבורי שלה. ענקית הווירטואליזציה הכריזה בנוסף גם על יכולות ניהול חדשות ושוק יישומים רחב של פתרון זה. הפתרון המבוסס על vSphere מאפשר ללקוחותיה להרחיב את אותם היישומים, הרשתות, יכולות הניהול, התפעול והכלים – הן בענן הפנימי והן בענן הציבורי החיצוני. ההרחבה של השירות לאנגליה מדגישה את מחויבות החברה, כך על פי הודעה שמסרה, להרחבת תשתיות IaaS (ר"ת Infrastructure as a Service) וסוללת את הדרך גם ללקוחות באירופה.

במסיבת העיתונאים, שנערכה במעמדו מנכ"ל החברה פט גלסינגר ונשיאה וסמנכ"ל התפעול הראשי שלה קארל אשנבך, הבהירו השניים כי צפויות הכרזות על מדינות נוספות באירופה להן VMware תציע שירותי ענן ציבורי. בארה"ב כבר פועלים שלושה מרכזי נתונים לאספקת שירותי ענן ציבורי – בקליפורניה, בווירג'יניה ובטקסס.

השמירה על ריבונות מלאה ומאובטחת של הנתונים מחויב על פי חקיקה במדינות האיחוד האירופאי. משמעות הדבר היא, בין היתר, כי על נתונים פיננסיים שונים אסור לחצות את גבולות המדינה. כך מבטיח הענן הציבורי של VMware את הפרטיות ואבטחת הנתונים לכל ארגון המשתמש בשירותיו

עוד הכריזה VMware על פתרון IT Business Management Suite, גרסה 6.0 של vCloud Automation Center, על גרסה 5.8 של vCenter Operations Management Suite ועל גרסה 1.5 של vCenter Log Insight. פתרונות הניהול החדשים מאפשרים אוטומציה מלאה של מערך ה-IT, הכולל תשתיות דטה סנטר, אפליקציות ושירותים נוספים המותאמים לצרכי הלקוחות. השקת מערכות הניהול החדשות לוקחת את חזון ה-Software Defined Datacenter צעד נוסף במסע שאותו החלו לקוחות רבים של VMware בארץ ובעולם.

על פי החברה, פתרון IT Business Management Suite מספק שקיפות ושליטה על העלויות ורמת השירות של שרותי ה-IT, ומאפשר למנמ"רים למקם את מערך ה-IT בתוך סדרי העדיפויות של העסק. הפתרון של vCloud Automation Center מעניק ללקוחות את הזריזות הנדרשת, על ידי אוטומציה של אספקת שרותי IT אישיים. פתרון vCenter Operations Management Suite מספק ניהול אוטומטי, באמצעות גישה משולבת של ביצועים, קיבולת וניהול תצורה. הפתרון של vCenter Log Insight מספק תובנות בזמן אמת וניטור של נתונים מיישומים.

ספקי ענן ציבורי בארה"ב שכבר המציעים את שירותיהם עם פלטפורמת vCloud של VMware

בארה"ב יש כבר לקוחות ראשונים, כמו יצרנית האופנועים המפורסמת הארלי דיווידסון לפיתוח אפליקציות חדשות, ויצרנית ביגוד הספורט קולומביה לבדיקות ופיתוח

VMware מתכננת ומבטיחה ששירותי הענן הציבורי שלה שיפעלו במדינות אירופה יטפלו ייעודית באתגרים של מדינות האיחוד האירופאי של שמירה על התקנונים השונים, אבטחה, ריבונות ומקומיות (אי חציית גבולות)

החידושים בניהול אוטומטי של ענן, המאפשר ITaaS

ITaaS - מימוש יעדים של גישה מכל מקום לכל שירות, שקיפות העמסת עלויות, אוטומציית ותכנות תהליכים בכל ענן ובכל פלטפורמה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים